Störiga saker vi stör oss på, del 36.

Tur att vi inte umgås eller jobbar tillsammans, hade blivit galen om jag haft en nynnande person i min närhet under en längre tid, haha! Dock är jag lite lagom extrem och ljudkänslig. Blir vansinnig på en kollega som andas så fruktansvärt högt! Andas med öppen mun, gärna liksom att tungan klickar lite vid varje in och utandning... Håller på att tappa det, men vet att jag är hyperkänslig så får göra mitt allra bästa för att försöka kunna koncentrera mig på jobbet trots att det låter som att han andas rätt i örat på mig O_o

Nu går jag inte omkring och nynnar jämt... :meh: utan det är som sagt när jag är stressad och typ inne på en affär när det är mycket folk. Sedan nynnar jag absolut inte högt.

Jag har fått en låt på hjärnan men jag kan inte för mitt liv kan komma på vad det är för låt, eller så mycket som ett enda ord av texten :meh:
Soundhound och Shazam kan inte hjälpa mig.

Jag får känslan av att det är något som pigan Lina i Lönneberga hade kunnat sjunga, men hittar inget som passar.
Måste alltså vara något gammalt svenskt, men var har jag hört den och hur går texten och hur får jag reda på vilken sång det är? :mad:
Lejontämjarens dotter/Lejonbruden
I en sal på lasarettet
några förslag

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 741
Senast: pepp
·
Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
380
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
122 172
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
112 021
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Ratsit
  • Hjälp- jag har blivit med svärdfisk!