Gör det säger jag.Min halsbränna gör det svårt att svälja.
Undrar om jag ska söka vård?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gör det säger jag.Min halsbränna gör det svårt att svälja.
Undrar om jag ska söka vård?
Tur att vi inte umgås eller jobbar tillsammans, hade blivit galen om jag haft en nynnande person i min närhet under en längre tid, haha! Dock är jag lite lagom extrem och ljudkänslig. Blir vansinnig på en kollega som andas så fruktansvärt högt! Andas med öppen mun, gärna liksom att tungan klickar lite vid varje in och utandning... Håller på att tappa det, men vet att jag är hyperkänslig så får göra mitt allra bästa för att försöka kunna koncentrera mig på jobbet trots att det låter som att han andas rätt i örat på mig
Jag har fått en låt på hjärnan men jag kan inte för mitt liv kan komma på vad det är för låt, eller så mycket som ett enda ord av texten
Soundhound och Shazam kan inte hjälpa mig.
Jag får känslan av att det är något som pigan Lina i Lönneberga hade kunnat sjunga, men hittar inget som passar.
Måste alltså vara något gammalt svenskt, men var har jag hört den och hur går texten och hur får jag reda på vilken sång det är?
Då är det något lurt. Antar man helt enkelt får chansa och skaffa sig en egen uppfattning eller undvika helt, på vinst eller förlust.Fast samma ställen får dåliga omdömen av folk som inte är ”local guide” …? Nåt stämmer inte då.
Jag har omeprazol 20mg på recept jag tar dagligen.Har du testat receptfri medicin?
Då tycker jag att du kontaktar VC imorgonJag har omeprazol 20mg på recept jag tar dagligen.
Men den har ingen effekt nu
Jag är lite rädd att blanda in andra mediciner utan läkarkontakt då jag har en hel radda och inte vet vad som funkar med dem
Du kan kolla interaktioner på janusmed. https://janusmed.se/interaktionerJag har omeprazol 20mg på recept jag tar dagligen.
Men den har ingen effekt nu
Jag är lite rädd att blanda in andra mediciner utan läkarkontakt då jag har en hel radda och inte vet vad som funkar med dem
Känner igen, tänkte bädda rent idag, och igår, och i förrgår osv men får ta nya tag i morgon.När man är sovtrött och ser fram emot renbäddade lakan men inser att bor själv och att lakanen fortfarande ligger vikta ovanpå sängen