Mineur
Moderator
Jamen där ser man, bra val! Vad tycker/tyckte du om den?Åh spännande! Det är just Her fearful symmetry som jag ska påbörja (om 2 minuter typ ) fast på svenska då så det blir väl Själens osaliga längtan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jamen där ser man, bra val! Vad tycker/tyckte du om den?Åh spännande! Det är just Her fearful symmetry som jag ska påbörja (om 2 minuter typ ) fast på svenska då så det blir väl Själens osaliga längtan
Jamen där ser man, bra val! Vad tycker/tyckte du om den?
Sedan har jag just läst ut Plan B av Jonathan Tropper som jag tyckte mycket om!
Jag tyckte det var rätt hög igenkänningsfaktor till och från i den boken. Upplevde du det också?
Kanske är det allt du behöver veta.
Kan alla vara så goda och läsa Kvinnan på tåget av Paula Hawkins NU, tack, så att jag får diskutera den med någon?!
Och jag har kommit typ 1/5 av Ringens gåta men fastnar inte riktigt. Det är så mycket namn att hålla reda på hela tiden och så omständigt så jag är helt förvirrad. Dock är den säkert rätt bra förankrad i sina miljöer och svensk historia, men det är jag väl egentligen inte så intresserad av så det känns rätt bortkastat på mig
(däremot tror jag att du hade tyckt bättre om den @Chili och kännt igen en del av miljöerna )
Jaså? Var utspelar den sig?
De är väldigt mycket runt Visingsö, Omberg, Skänninge osv hittills och det är mycket miljöbeskrivningar från Vättern
Äntligen klar med mitt plugg så nu vill jag ha lite lästips! Jag har just insett att Jan Mårtensson hade förlorat sin tjusning för mig, alltså måste jag försöka hitta lite annat på biblioteket att läsa... Engelska eller svenska spelar ingen roll, men intressant utan att bli allt för tungt är mitt önskemål!
Kan alla vara så goda och läsa Kvinnan på tåget av Paula Hawkins NU, tack, så att jag får diskutera den med någon?!