Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jaha var det du som snarkade så snön och istapparna rasade från min balkong?Jag är också vaken nu! Men det är efter 8 h sömn
*host* Snoret tog en paus inatt iaf så jag har sovit hyggligt. -20 så det är bara till att ut och hämta in ved
Lika kallt som här, usch! Men jag slipper både rejäl förkylning och hämta ved.
*peppförsök* Fördel med ved är att det värmer flera gånger med alla moment man får göra innan det ens kan brinna för att värma och sen dessutom efteråt(!) får man ju ta hand om askan och släpa ut med.
Kom igen athena_arabians du fixar det snart är det ju sommar igen vet jag
Dock tveksam om jag får det gjort som är tanken idag annars får de bli på måndag, men ibland kan man ju inte styra själv tyvärr.
Men tack då... bara för att jag sa att det var -20 så har det sjunkit till -22 såg jag nu när jag lassade in mer ved i köksspisen
Och framför allt, ingen vinter då blir det ingen snösnopp i Göteborg nu har det kommit en ny jag skulle nog kalla den storebror
http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.2963856-snosnoppen-som-toppar-allt
Slänger i mig lite frukost innan jag ska till vc och försöka tjata till mig en mr av ryggen. Önska mig lycka till!
Lycka till!Slänger i mig lite frukost innan jag ska till vc och försöka tjata till mig en mr av ryggen. Önska mig lycka till!