Vad i hela friden gör vi? (Del XIII)

Status
Stängd för vidare inlägg.
En sak jag kan säga idag, det är INTE kul att sladda med lastbil och släp... fick känna på det idag, är inte kul när man inte är riktigt beredd, men det gick fint, höll mig på vägen och slapp sladd åt andra hållet när jag hävde den.
Har du sett den som lagt sig nedför en slänt vid Liseberg?

Har du sett den som lagt sig nedför en slänt vid Liseberg?
Ja, det har jag och det stod i artikeln i GP att den var TOM, hur i hela friden den nu kan hamna där. Kollegan som körde i Göteborg sa att vägarna var jättefina... men samtidigt är jag tyvärr inte förvånad, trailarna lyckas med det mesta, troligen har de dåliga däck också... tur ingen blev skadad.
12509484_10153546889212730_5705880377260856167_n.jpg

Funderar på om jag ska sätta ett alarm på mobilen eller om jag ska lita på att parabolinstallatören ringer 30 minuter i förväg :cautious: Det är bokat ankomst mellan 8-12 så det känns onödigt att gå upp tidigt om det inte blir förrän 11-tiden.

Tagit tablett för sömnen, tittar på Det kungliga lasarettet och bukesurfar samtidigt i väntan på att bli lagom trött för att lägga mig.

Funderar på om jag ska sätta ett alarm på mobilen eller om jag ska lita på att parabolinstallatören ringer 30 minuter i förväg :cautious: Det är bokat ankomst mellan 8-12 så det känns onödigt att gå upp tidigt om det inte blir förrän 11-tiden.

Typiskt att hantverkare/installatörer inte kan boka tider som alla andra. Du väcks inte om det knackar/ringer på? Isåfall skulle jag bara svepa in mig i morgonrocken och skita i att jag såg ut som hej kom och hjälp mig. :p

Känner mig trött på allt gällande relationer! Män är från mars. PUNKT. :banghead:
Och så är jag arg för ju mer jag gräver i det desto mer inser jag hur mycket mina föräldrar har förstört min uppväxt och hur otroligt negativt det påverkar mig i dag. Och så försöker jag förlåta dom för att dom nog inte visste bättre och gjorde så gott dom kunde. Men ärligt talat är jag inte alls säker på att det faktiskt vara så ....

Ne en kopp te på det här kanske :idea:

Typiskt att hantverkare/installatörer inte kan boka tider som alla andra. Du väcks inte om det knackar/ringer på? Isåfall skulle jag bara svepa in mig i morgonrocken och skita i att jag såg ut som hej kom och hjälp mig. :p

Att jag ser nyvaken ut rör mig inte i ryggen :p Dock lär jag inte vakna eftersom ytterdörren är på nedervåningen och jag sover på övervåningen. Dessutom kan jag sova mig igenom ett världskrig :angel:

Känner mig trött på allt gällande relationer! Män är från mars. PUNKT. :banghead:
Och så är jag arg för ju mer jag gräver i det desto mer inser jag hur mycket mina föräldrar har förstört min uppväxt och hur otroligt negativt det påverkar mig i dag. Och så försöker jag förlåta dom för att dom nog inte visste bättre och gjorde så gott dom kunde. Men ärligt talat är jag inte alls säker på att det faktiskt vara så ....

Ne en kopp te på det här kanske :idea:

Kram!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
40 41 42
Svar
821
· Visningar
46 357
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 916
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 652
Hästhantering Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 031
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar