Du kanske ska ge magen lite snäll och lättsmält födaTänkte försöka få i mig lite mat, tog fram chorizo ur frysen igår som jag tänkte steka och äta med pasta, enkelt. Tvekar dock då jag får ont i magen vad jag än äter...
Dit hör INTE chorizo...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du kanske ska ge magen lite snäll och lättsmält födaTänkte försöka få i mig lite mat, tog fram chorizo ur frysen igår som jag tänkte steka och äta med pasta, enkelt. Tvekar dock då jag får ont i magen vad jag än äter...
Äsch, det spelar ingen roll om jag så äter ett mariekex så får jag ont, nu var chorizon tinad (och väldigt god ). Min mage har redan börjat hata mig ....Du kanske ska ge magen lite snäll och lättsmält föda
Dit hör INTE chorizo...
Meeeeeen - dumma mageÄsch, det spelar ingen roll om jag så äter ett mariekex så får jag ont, nu var chorizon tinad (och väldigt god ). Min mage har redan börjat hata mig ....
Meeeeeen - dumma mage
Hundar brukar man ju ge ris-avkok...
Meeeeeen - dumma mage
Hundar brukar man ju ge ris-avkok...
Äsch, det spelar ingen roll om jag så äter ett mariekex så får jag ont, nu var chorizon tinad (och väldigt god ). Min mage har redan börjat hata mig ....
Funkar det med (om man gillar välling... )Både jag och hunden äter välling när vi är dåliga i magen
För ovanlighetens skull syr jag lite
Jävla hormoner jag har ägglossning och är så sjukt jävla sötsugen, men kommer inte på vad jag vill ha!
Nej, glass känns inte alls gott var nästan på väg att köra till 7eleven och köpa deras brownie, men lyckades behärska mig fast jag ångrar det nu!Glass?
Jag har ätit chokladkaka idag för att göra mina ägg nöjda