Vad i hela friden gör vi? (Del XIII)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Träffade precis på två snubbar. Den ena vet jag jobbar i modebranschen men kan ej placera och den andra är oklar.
Tänkte gå hem och sova i riktig tantstil men blev övertalad att hänga på.
Konversationen var typ:
"Hej, vem är du? Känner igen dig. Är du skådis? Nähä ok skitsamma. Hänger du på en runda eller?"

Man bara ok. Taget. Kaozz

Skrattar åt mig själv som är sådär fjantigt tonårskär i samma kändis som jag var för 12 år sedan. Jag är hopplös :angel: (och pga tråden här i forumet om mansröster så blev jag påmind om det. Nu lyssnar jag på favoritmusik och är allmänt fjantig. Borde sova...)

Precis ätit mat, glömde visst bort det för ett antal timmar sen när jag blev hungrig :o men det gick ju över efter ett tag får jag skylla på.

Vaken, fått överlämning och redo för resterande jobbtimmar. Huset är tyst och alla sover än så länge. Tror jag ska äta lite frukost nu i lugn och ro. Kan bli stimmigt sen.

Vi höll oss vakna med vuxenlekar till kl ett inatt, så blev lite sovmorgon till nu. Karln ligger å drar sig/sover än dock, själv har jag ont i ryggen och tät i näsan så jag inte får luft så ingen idé att sova vidare :meh:

Vaknade med huvudvärk idag igen :( tidigare har jag kopplat den som kommit efter jobbet med den trasiga ventilationen på jobbet, alltså dålig luft, men då borde det ju ha försvunnit under helgen? Jag har sovit bra båda nätterna ju :(

Vaknade med huvudvärk idag igen :( tidigare har jag kopplat den som kommit efter jobbet med den trasiga ventilationen på jobbet, alltså dålig luft, men då borde det ju ha försvunnit under helgen? Jag har sovit bra båda nätterna ju :(
Uschdå! Kanske sover du konstigt? Fel kudde eller dålig säng?

Panneländet har stannat igen.. Tycker synd om hv som uppgraderade pannan i somras för säkrare drift och nu ställer uppgraderingen till alla problem.. Elpatronerna som är backup räcker inte riktigt till när det är så här kallt. Värre för hv själv, deras hus kyler ut mest. Vi har 18 grader inne och kan elda, det är inte katastrof, även om jag föredrar normalläget så klart ;)

Fick tummen ur och bakade bröd igår, var länge sedan. Mycket godare och nyttigare än det glutenfria man kan köpa. Och billigare så klart. Avnjuter mina bovetefrallor med morgon (fm) kaffe och hqr underhållning i form av lekande katter.

Jag halvligger i sängen och njuter av att inte ha varit ut än. Båda hundarna rastade sig på uteplatsen, så jag har sluppit dra på mig tusen lager kläder. Funderar på om jag ska försöka frosta av frysarna nu eller senare...

Om du spänner dig på jobbet kan det ju ge problem även på helgen. Testa lägga in lite avslappningsgympa för axlar och nacke under arbetsdagen och se om det hjälper?

Uschdå! Kanske sover du konstigt? Fel kudde eller dålig säng?
Sängen öäe ju knappt två år och bästa jag haft. Har ju haft ont i nackmusklerna för någon vecka sen som jag relaterat till att ha sovit konstigt men jag har anatomisk kudde så det borde ju vara bra. Kanske ska testa utan den ändå, om den inte tillåter mig att röra mig tillräckligt på nätterna så att jag spänner mig istället.

Om du spänner dig på jobbet kan det ju ge problem även på helgen. Testa lägga in lite avslappningsgympa för axlar och nacke under arbetsdagen och se om det hjälper?
Jag får försöka med det! Och tvinga mig bort från datorn även om det är snorkallt ute, för det har ju kommit i och med kylan som gjort att jag är ute mindre...

Sängen öäe ju knappt två år och bästa jag haft. Har ju haft ont i nackmusklerna för någon vecka sen som jag relaterat till att ha sovit konstigt men jag har anatomisk kudde så det borde ju vara bra. Kanske ska testa utan den ändå, om den inte tillåter mig att röra mig tillräckligt på nätterna så att jag spänner mig istället.
Kan vara värt att testa! Jag har både "anatomisk kudde" och två vanliga som är olika tjocka i min säng. Sover sällan med samma två nätter i rad :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
40 41 42
Svar
825
· Visningar
46 554
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 916
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 669
Hästhantering Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 041
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar