Tror att jag ska se ett avsnitt av Castle nu när handbollen är slut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skrattar åt mig själv som är sådär fjantigt tonårskär i samma kändis som jag var för 12 år sedan. Jag är hopplös (och pga tråden här i forumet om mansröster så blev jag påmind om det. Nu lyssnar jag på favoritmusik och är allmänt fjantig. Borde sova...)
Uschdå! Kanske sover du konstigt? Fel kudde eller dålig säng?Vaknade med huvudvärk idag igen tidigare har jag kopplat den som kommit efter jobbet med den trasiga ventilationen på jobbet, alltså dålig luft, men då borde det ju ha försvunnit under helgen? Jag har sovit bra båda nätterna ju
Om du spänner dig på jobbet kan det ju ge problem även på helgen. Testa lägga in lite avslappningsgympa för axlar och nacke under arbetsdagen och se om det hjälper?Vaknade med huvudvärk idag igen tidigare har jag kopplat den som kommit efter jobbet med den trasiga ventilationen på jobbet, alltså dålig luft, men då borde det ju ha försvunnit under helgen? Jag har sovit bra båda nätterna ju
Sängen öäe ju knappt två år och bästa jag haft. Har ju haft ont i nackmusklerna för någon vecka sen som jag relaterat till att ha sovit konstigt men jag har anatomisk kudde så det borde ju vara bra. Kanske ska testa utan den ändå, om den inte tillåter mig att röra mig tillräckligt på nätterna så att jag spänner mig istället.Uschdå! Kanske sover du konstigt? Fel kudde eller dålig säng?
Jag får försöka med det! Och tvinga mig bort från datorn även om det är snorkallt ute, för det har ju kommit i och med kylan som gjort att jag är ute mindre...Om du spänner dig på jobbet kan det ju ge problem även på helgen. Testa lägga in lite avslappningsgympa för axlar och nacke under arbetsdagen och se om det hjälper?
Kan vara värt att testa! Jag har både "anatomisk kudde" och två vanliga som är olika tjocka i min säng. Sover sällan med samma två nätter i radSängen öäe ju knappt två år och bästa jag haft. Har ju haft ont i nackmusklerna för någon vecka sen som jag relaterat till att ha sovit konstigt men jag har anatomisk kudde så det borde ju vara bra. Kanske ska testa utan den ändå, om den inte tillåter mig att röra mig tillräckligt på nätterna så att jag spänner mig istället.