athena_arabians
Trådstartare
Jag fryser.
Jag eldar.
Jag är fan inte nykter
Jag eldar.
Jag är fan inte nykter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är irriterad
Satt och tittade på en inspelad film på boxen, plötsligt frös bild och ljud (mitt i filmen då...) Och nu fungerar inte ens tv-kanalerna.
Startat om, kontrollerat kablar - allt är som det ska. Men det funkar inte. Så nu har jag felanmält det. Så får vi se...
Den säger samma på alla kanaler. TV-gudien finns däremot kvar. Det är liksom bara bild och ljud som inte funkar, verkar det som...@LadyCovergirl
Japp. "Det är problem med signalen på den här kanalen. Försök igen. (V53)"
Jag får ju bild såpass att jag kan se inspelningslistan och menyerna och allt - då borde det väl inte vara kabeln?
Bredbandet funkar, det är samma som datorn går på.
Borde jag ända byta HDMI?
@LadyCovergirl
Japp. "Det är problem med signalen på den här kanalen. Försök igen. (V53)"
Jag får ju bild såpass att jag kan se inspelningslistan och menyerna och allt - då borde det väl inte vara kabeln?
Bredbandet funkar, det är samma som datorn går på.
Borde jag ända byta HDMI?
Du får också ett pris!Bara jag som tror att det är ett ovanligt snubbligt skelett som ramlat face flat?
Toaletten fick han ta själv jag jobbar ju med städning så för mig är det inte så "konstigt" att städa åt/hos någon annan även om jag helst slipper@Trott Ah, okej. Skulle aldrig gjort det själv nämligen. Annans skit
Jag tror det?Nej, isf är det inte HDMI-kabeln som felar. Det skulle kunna vara antennkabeln.
Har du TV via bredbandet alltså?
Jag såg på Sense and Sensibility igår.Jag kör Alan Rickman-tema och kollar Die Hard för första gången. Är inte ens halvvägs genom och redan trött på Bruce Willis. Tur att jag har vin och Gott och Blandat.
Jag såg på Sense and Sensibility igår.
Sugen på att se Blow Dry, men den har jag inte...
Ja, får kanske göra det...Jag fulstreamar.