Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag stod och höll i Sense and Sensibility, men ställde tillbaka den i hyllan.Jag såg på Sense and Sensibility igår.
Sugen på att se Blow Dry, men den har jag inte...
Jag tror det?
Rotade fram installationsguide och användarhandbok.
Den är inkopplad enligt beskrivningen som följde med: (...inkoppling av box till bredband med nätverkskabel.....)
- Antennkabel till "TV"-hålet i väggen (den hade jag glömt kontrollera i väggänden, gjort nu - sitter i.
- Nätverkskabel till Routern (som sitter med coax i väggen, osäker på om boxens var coax?)
- Strömkabel - fungerar
- HDMI - fungerar
Vägguttaget är inte tiptop, så det är väl inte otroligt att det är där - men det är skyddat bakom en möbel som inte nuddar det och säkrat med tejp mot väggen (betongvägg...)
Annars är det väl nätverks- eller antennkabeln då (mest troligt nätverk?) För annars borde jag väl kunna se en inspelning? är inte de sparade på något sätt?
Nä. Hittade filmen på nätet så jag ger upp boxfajten för kvällen.Jag har aldrig jobbat med TV via bredband så jag är inte så himla bra på det. Har bara jobbat med kabel- och satellit-TV.
Det märkliga är ju om bredbandet fungerar om TV:n inte gör det. Har du provat att starta om modemet/routern?
Nä. Hittade filmen på nätet så jag ger upp boxfajten för kvällen.
Men tack för hjälpen!
Jag har!Är sugen på äppeljuice men det har jag ju inte hemma
Jag har!
Jag också.Jag har!
Är sugen på äppeljuice men det har jag ju inte hemma
Men sluta va gott med äppeljuice måste köpa nästa gång jag handlar
Jag har druckit äppeljuice på jobbet den här veckan, gott! Varför jag inte köpte det när jag handlade idag är helt obegripligt
Var också o handlade idag, du skulle kommit på de tidigare