Ser i alla fall fyra tår här, inte 3 som i andra bilden. dryga 10 cm långt. Bör var nära fullvuxen men jag kommer inte på vilket det är.Nej, inte lodjur.
Syns det bättre här?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ser i alla fall fyra tår här, inte 3 som i andra bilden. dryga 10 cm långt. Bör var nära fullvuxen men jag kommer inte på vilket det är.Nej, inte lodjur.
Syns det bättre här?
Nu är köket städat! Och jag har ställt in köksbordet osv på rätt plats igen. Nu ser ju resten av lägenheten ännu sunkigare ut dock
Lite jobbigt för det står så mycket i vägen överallt i lägenheten, sånt som ska kastas osv, karln är heller inte hemma så han kan hjälpa till för tillfället. Luften har gått ur mig lite nu känner jag
Ser i alla fall fyra tår här, inte 3 som i andra bilden. dryga 10 cm långt. Bör var nära fullvuxen men jag kommer inte på vilket det är.
Jag är urdålig på djurspår,älg? Eller renSom sagt, det är en luring. Här är ett normalt spår av det djuret:
På de tidigare bilderna hade djuret gått i sina egna spår. Därav flera tåavtryck.
Just det, en älgJag är urdålig på djurspår,älg? Eller ren
Just det, en älg
Vi hjälps åt såklart. Men jag vill ju kunna vara hos min pojkvän, och skulle den fortsätta se ut som den gjort så vill jag inte vara här. Att man har det stökigt och inte nystädat jämt är inga problem, men har man i princip inte städat på 4 år (!!) mer än att dra dammsugaren nån gång ibland så är det läge att göra det nu anser jag...Varför städar du din pojkväns(?) lägenhet?
Jag har nyss gjort och ätit små sushipandor
Inte jättebästa bilden men gott vart det ^^
Passade på att göra lite inlagd rödlök och ser nu att tallriken är full av mina slabbiga fingeravtryck