Vad i hela friden gör vi? (Del XIII)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nej, inte lodjur.

Syns det bättre här?
12543265_438887616304681_1291042376_n.jpg
Ser i alla fall fyra tår här, inte 3 som i andra bilden. dryga 10 cm långt. Bör var nära fullvuxen men jag kommer inte på vilket det är.

Nu är köket städat! Och jag har ställt in köksbordet osv på rätt plats igen. Nu ser ju resten av lägenheten ännu sunkigare ut dock :(:down:
Lite jobbigt för det står så mycket i vägen överallt i lägenheten, sånt som ska kastas osv, karln är heller inte hemma så han kan hjälpa till för tillfället. Luften har gått ur mig lite nu känner jag :wtf:

Varför städar du din pojkväns(?) lägenhet?

Ser i alla fall fyra tår här, inte 3 som i andra bilden. dryga 10 cm långt. Bör var nära fullvuxen men jag kommer inte på vilket det är.

Som sagt, det är en luring. Här är ett normalt spår av det djuret:

12555851_1042449949152766_16207751_n.jpg

På de tidigare bilderna hade djuret gått i sina egna spår. Därav flera tåavtryck.

Fortfarande inget vatten :meh:
Får gå en gång till till grannen ikväll och fylla tre dunkar. Kan ju liksom inte ens spola ordentligt på toaletten :wtf:.
Nu blir'e pizza!

Det där med ett bad sket sig ju :rage:
Vattnet bestämde sig för att frysa på den halvtimmen jag glömde ha kranen droppandes. Fan också!

Varför städar du din pojkväns(?) lägenhet?
Vi hjälps åt såklart. Men jag vill ju kunna vara hos min pojkvän, och skulle den fortsätta se ut som den gjort så vill jag inte vara här. Att man har det stökigt och inte nystädat jämt är inga problem, men har man i princip inte städat på 4 år (!!) mer än att dra dammsugaren nån gång ibland så är det läge att göra det nu anser jag... :)

Ser på inspelad Vinterstudio på TV:n, livesänd handboll på plattan, surfar Buke på datorn och spelar CrossBoss på telefonen. Ska jag kanske hämta den andra telefonen för att spela Quizkampen? :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
40 41 42
Svar
825
· Visningar
46 507
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 916
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 664
Hästhantering Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 036
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hundarna parade sig-vad gör vi?
  • Kattbilder #10