Undrar om de är aktiva här, där väghållaren först sandar, sen kommer och plogar...
Vadå sandar och plogar? Inte på 47/26 i alla fall, där får det gå till sig bäst det kan, har man tur vaknar de som saltar och plogar när det närmar sig midsomar...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Undrar om de är aktiva här, där väghållaren först sandar, sen kommer och plogar...
Åt upp hela paketet, nu mår jag illa.
Åt upp hela paketet, nu mår jag illa.
Tog med kameran ut på hundpromenad på mossen
Fy vilken kamera plågare du är, ta med stackarn ut i kylan. Fast riktigt snygga bilder han fick till endå
Vi bor ute i skogen längs en grusväg, stora vägarna märker jag inte så mycket av utom när jag ska in till jönköpingVadå sandar och plogar? Inte på 47/26 i alla fall, där får det gå till sig bäst det kan, har man tur vaknar de som saltar och plogar när det närmar sig midsomar...
Beror på hur stor abstinens man har.Vill ha cola men har ingen hemma... Ska man orka köra till öob o köpa stor pack?
Beror på hur stor abstinens man har.
Nu puttrar grytorna på vedspisen, det blir potatismos och julkorv och rödbetssallad.
Vi har ju inte bildats än, så det är klart att vi inte är aktiva. Men vänta du bara!Undrar om de är aktiva här, där väghållaren först sandar, sen kommer och plogar...