Äh. Det är bara att knata upp Några vändor orkar jag nog.
Fast det var ju innan hjärtinfarkten, för min del
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äh. Det är bara att knata upp Några vändor orkar jag nog.
Tentan är äntligen skriven! Vilket betyder att jag iallafall kan låtsas att jag aldrig mer behöver läsa om aktionspotentialer och hormoner! ( åtminstone tills tentaresultatet kommer tillbaka..)
Så nu ska jag möblera om! En av mina favoritsysslor
Fast det var ju innan hjärtinfarkten, för min del
Det är ju faktureringsbart.De plogar den pudersnö som lagt sig.
Snacka om onödigt.
Det är ju faktureringsbart.
Ska snart spänna på mig skidorna och dra en repa i skogen, sen stannar jag nog till hos grannen och fikar och ikväll ska stereoförstärkaren få lite service för det är nog damm och skit i reglaget där man växlar mellan skivspelare, radio och bandspelare för man får leta lite innan man får båda högtalarna att låta.
Det gäller att hålla igång efteråt också annars blir det som för en bekant jag har som bara sitter och gnäller "men jag är ju hjärtsjuk" och numera inte knappt orkar gå från parkeringen och in på Ica. Det enda han gör är gnäller men försöka träna upp sig, "men det är ju jobbigt ju", ja då kan han gärna ha det som han har det. Han förlorar mer och mer vänner för ingen orkar med hans gnäll.Inte så farligt ändå, styrkan är den samma som innan, men uthålligheten har fått stryka på foten, pga 35% nedsatt hjärtkapacitet. Allt jag gjorde innan tar bara lite längre tid nu mera
Det gäller att hålla igång efteråt också annars blir det som för en bekant jag har som bara sitter och gnäller "men jag är ju hjärtsjuk" och numera inte knappt orkar gå från parkeringen och in på Ica. Det enda han gör är gnäller men försöka träna upp sig, "men det är ju jobbigt ju", ja då kan han gärna ha det som han har det. Han förlorar mer och mer vänner för ingen orkar med hans gnäll.
Jag med... (alltså MIN make - bäst att vara tydlig här känner jag!)Nope, jag kallar honom min make
Den här karln har alla värden där dom ska vara men felet med honom är att han är lat och har så varit hela livet, dessutom är han fet. Gammal yrkesmilitär som kört med sitt "när jag förde trupp" ända tills jag sa "jaha, hade dom trupp på förrådet också" eftersom han var "förrådsråtta" och ökänd som den som smet undan vare sig det gick eller inte, då blev han sur och hörde inte av sig på ett år. Sanningen har en förmåga att komma fram förr eller senare.Hehe, jag fick skäll utav min kirurg då jag ville förnya receptet på medicinen 2 mnd efter operationen. Han undrade hur det gick för mig och jag svarade att jag gått tillbaka i fullt arbete för 4 veckor sedan eftersom sjukskrivningen gått ut. Vad han sade till mig går inte att skrivas ut här, men resulterade i en 6 mnd rak sjukskrivning tills alla mediciner var på rätt nivå och utprövade ...
Någon som vet ett sätt att hantera denna värmeböljan som uppkommit?.
Hur kallt är det när en måste röka inomhus? undrar nyfiken.Vi tar gärna emot den några mil norr ut Här röks det inomhus.
Det beror på hur mycket kläder man tar på sig,i bara mysbyxor o tröja så räcker det med -8Hur kallt är det när en måste röka inomhus? undrar nyfiken.
Vi tar gärna emot den några mil norr ut Här röks det inomhus.
Snö?? Blä den får du lämna kvar. Jaha då missar du dagens Shepards paj (som dock inte innehåller bäääääää kött )Om inte det vore för några burkar Carlsberg Black Gold, och en bil som sover under under ett 20 cm täcke snö, skulle jag gärna packat lite och kommit upp med. Annars finns det plats här under köksfläkten när jag tjuvröker inomhus
Skandal! Vi får bilda Sparkstöttingarnas Vänner och protestera å det grövsta mot sandade vägar på landsbygden!Vägen har dom sandat 2 ggr så där är det uteslutet att ens åka spark. Skit!
Undrar om de är aktiva här, där väghållaren först sandar, sen kommer och plogar...Skandal! Vi får bilda Sparkstöttingarnas Vänner och protestera å det grövsta mot sandade vägar på landsbygden!