Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Barnens ena kusin är i dina trakter i en sommarstuga... Hen och hens kompisar hade tänkt åka skidor men hade visst bara eldat... De hade minus grader inne i huset när de kom... Men jag tror att de hade gett upp och rört sig hemåt igen...-28 här och det var 13 grader på kontoret. Mannen har fortfarande mansförkylning och katten hade trängt in honom mot mitten av sängen vilket gjorde att han trängde in mig i väggen. Jag gav upp och gick upp och började elda
Barnens ena kusin är i dina trakter i en sommarstuga... Hen och hens kompisar hade tänkt åka skidor men hade visst bara eldat... De hade minus grader inne i huset när de kom... Men jag tror att de hade gett upp och rört sig hemåt igen...
Karln har ingen termometer så vet inte exakt graderna. Inte så kallt iaf för bilarna ute har inte frost på rutorna
Ätit lite frukost. Och funderar om jag bara inbillar mig eller om det luktar kattkiss i kök och sovrum... vi har typ sanerat lägenhetenefter hans ex flyttade ut, bla kastat soffa och mattor pga kattkiss....
Är förkyld men tyckte det luktade i morse i både sovrum och kök...
Ja det är lite det jag är rädd för. Karln känner den inte alls däremot, inte ens när det var som värst. Men leva man i det i 4 år så vänjer man sig väl...Har man väl känt den stanken en gång inne är det svårt att släppa den. Ni får ta in en ny näsa som sniffar åt er.