Isländsk fårhundÅ så söt
Ras?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Isländsk fårhundÅ så söt
Ras?
Kvällsmys med älsklingen. Nybakad banankaka, te och fångarna på fortet https://www.instagram.com/p/BAknIj0OzGH/
Åhh vilken fin kopp!Kvällsmys med älsklingen. Nybakad banankaka, te och fångarna på fortet https://www.instagram.com/p/BAknIj0OzGH/
Dom ska ju inte vara alls. Då har du ju en inflammation i hålen.Sitter här nu och funderar på hur lång tid det egentligen tar för hål i öronen att läka, och hur man vet när det läkt. Visst jag fick reda på att mellan 6-8 veckor, men jag tycker knappt det känns som det går framåt. Ena dagen är de fina, nästa dag är de röda och varar, för att sedan bli hur fina som helst. Tvättade väldigt aktivt i början och allt eftersom veckorna har gått har jag minskat ner lite på det för att inte tvätta för mycket.
Vill snart kunna byta till riktiga örhängen, vecka 8 är nästa torsdag.
Slarvar inte med tvätten, har i och för sig bara kommit var om jag t ex tryckt på dom. Låter bli att pilla pga infektionsrisken. Minns att hålet jag tog innan dessa, var likadant att det varade, men är nu ett fint hål.Dom ska ju inte vara alls. Då har du ju en inflammation i hålen.
Jag har själv haft så som du beskriver. det slutade med att jag fick ta ur dom och låta dom läka ut. Andra gången gick det bättre. Men du kanske har mer tur än mig. Tvätta noga och slarva inte eller dra ner på tvätten om du har såna besvär.
Vad har du för örhängen i?Sitter här nu och funderar på hur lång tid det egentligen tar för hål i öronen att läka, och hur man vet när det läkt. Visst jag fick reda på att mellan 6-8 veckor, men jag tycker knappt det känns som det går framåt. Ena dagen är de fina, nästa dag är de röda och varar, för att sedan bli hur fina som helst. Tvättade väldigt aktivt i början och allt eftersom veckorna har gått har jag minskat ner lite på det för att inte tvätta för mycket.
Vill snart kunna byta till riktiga örhängen, vecka 8 är nästa torsdag.
Läkeörhängena jag fick när jag tog hålen i titan. Är som en rak stång med två små bollar i varje ände.Vad har du för örhängen i?