Dieselvärmare med fjärrkontroll är bra grejorSka nog gå ut och starta bilen så att all is INUTI försvinner innan det är dags att åka hem...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dieselvärmare med fjärrkontroll är bra grejorSka nog gå ut och starta bilen så att all is INUTI försvinner innan det är dags att åka hem...
Helt klart!+ ett ridhus
+22 inne Men nu är jag less på det här! Så nu är frågan kapa ved man redan har eller köpa ett par kubik färdig kapad av ren lathet och för att jag kan?
Skål! Har precis hällt upp lite vin inför matlagningen. Lär ta rätt bra eftersom jag inte ätit så mycket idag
Å så söt
Jag är ute på promenad
Jag har käkat ett ägg och en tomat idag... Kommer bli kul detta vettö #kaozzzz
Yay! Härligt! hoppas det fortsätter så här bra nuFr.o.m. Imorgon slutar jag med thacapzolen tjoho!! Och sen en vecka till med levaxinet innan jag slutar med det och sen får vi se hur sköldkörteln tänker reagera.
Hat skrivit? är du på krigsstigen, ska jag hålla mig borta?!Ja datorn är avstängd nu för sitt eget bästa hat skrivit och frågat på woocoomerce forumet på fb om nån vet lösningen på problemet också (woocoomerce är plattformen jag använder). Bara så störande när man vill få ut sina nya saker
Har alltid varit mer för "dom onda" så att säga. Vet inte riktigt varför.Tänkte väl det att du är en Slytherin