Vad i hela friden gör vi? (Del XIII)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Förrymda vaktlar (inte mina) frusna hinkar, frusna vattenledningar, frusen ponny, förfrysta tår och fingrar, hund som vägrar gå ut och så gick elaggregatet i pension :arghh:

Varför utsätter jag mig för detta? Varför?! :arghh: :banghead:

Nu är jag så glad :) Syster är hemma från sjukhuset och behöver inte sprutor, då finns det en riktigt stor chans att hon är tillbaka på jobbet inom ett halvår :D Hon har dock konstaterad diabetes så det blir piller framöver för henne.
Vår resa till Polen får vänta med tanke på hennes inkomstbortfall men det gör inget, vi tar det i höst istället :up:

Tjoho! Jag överlevde köldchocken! Life is good!

Passerade nyss ett cafe. Två män modell "viktiga med kostym och jobbar på kontor" satt i fönstret och pekade på mig och skrattade. Det kan ha berott på att jag på huvudet hade en keps med bollar på, kombinerat med en klarblå päls samt en zebrarandig väska. Men VET NI VAD. Jag unnar dom detta! Man ska bannemig UNNA sig att va lite glad ibland. Kommer det inte naturligt så får man nöja sig med att roa sig på nån annans bekostad. Blev så glad att min uppenbarelse kunde roa någon att jag vinkade frenetiskt till dom genom rutan

På tal om unna sig. Ska fan snart unna mig ett glas vin, ska bara städa utan cirka två ton kläder som ligger utspridda över lägenheten först.

Fan vad kallt det är! Ironiskt nog köpte jag och sonen glass till fredagsmyset ikväll, men han var så sugen på det och det var dessutom extrapris.

12547439_217992105206506_1422139588_n.jpg

Jag är ute på promenad :)
Å så söt :love:
Ras?

Jobb hela helgen men det känns helt ok. Hann med att ta lite bilder i det vackra vädret på fm. *försöker ignorera den jävla kylan*

Precis varit iväg till staden för att handla, fy fanders vad kallt det är! Förfrös nästan fingrarna av mig på den lilla biten mellan bilen och huset..
Nu blir det tentaplugg resten av kvällen, kul fredag verkligen:up:

Surar över att alla mina högtalare är sönder, både i datorn och de man kan koppla in. Vill lyssna på musik, HÖGT.
För övrigt fryser jag ihjäl snart.

Ja datorn är avstängd nu för sitt eget bästa :meh: hat skrivit och frågat på woocoomerce forumet på fb om nån vet lösningen på problemet också (woocoomerce är plattformen jag använder). Bara så störande när man vill få ut sina nya saker :banghead:
Hat skrivit? :eek::eek::eek: är du på krigsstigen, ska jag hålla mig borta?! :nailbiting:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
40 41 42
Svar
823
· Visningar
46 444
Senast: Kilauea
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 916
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 660
Hästhantering Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 036
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar