Vad i hela friden gör vi? (Del XIII)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ååååh, jag är så arg att jag kokar just nu!!!! :arghh::arghh::arghh::arghh:

Jag och några kollegor var inne och drack lite varm dryck för att värma oss, det är svinigt kallt, speciellt för mig som bara på några sekunder tappar känseln i fingrarna..
Går ut till lastbilen för att starta den och åka iväg och tanka, jahapp då var det ingen luft i tankarna, så den fick ladda, sen när jag skulle köra låg någon broms i och tänkte då att det är spärrventilen som löst ut i och med att det inte var luft i tankarna, men den var intryck, provade att försöka köra igen, men icke...
Då insåg jag att någon hade försökt göra sig rolig och troligen dragit p-bromsen på släpet. Så går ut i kylan och inser att någon dragit ur luftslangen till släpet (vilket då gör att hjulen låser sig). Visste direkt vem det var - Den Elaka Kollegan!! :rage::rage:
Blev så arg att jag sprang till hans lastbil och drog ur luftslangen på hans släp också (nästan så jag ångrar att jag gick ner på hans nivå så här i efterhand, men jag var så arg).
Sen ringer han på jobbmobilen jag svarar och säger "JÄVLA IDIOT!" sen la ja på. Sen ignorerade jag honom.
När jag väl parkerat och gått in på kontoret för att lämna mina lönelappar osv, då när ja ska gå hem står han bredvid dörren jag måste gå ut genom, jag tittar inte ens på honom, då säger han "hej då" snabbt, jag svarar inte utan fortsätter ut genom dörren, då smäller han till min väska antingen via en spark eller med handen, jag kände hur väskan lyftes uppåt, jag ignorerade det ändå.
Sen åkte jag hem... kände bara hur jag kokade inombords och ville egentligen bara ge honom en fet käftsmäll. :devil::rage::rage::arghh::arghh:

Nu har jag lagt min mobil bredvid sängen på ljudlös så jag inte hör om den ringer, tänker inte svara om han ringer. MORR!!:arghh::rage:

Stallet imorse med perfekt väder, klart och några minusgrader. Därefter praktik samt dator-hämtning. Nu ser jag på skidskytte och planerar att ta stallet tidigt imorgon också. Ska nämligen fixa naglarna klockan 10 och vill helst ha stallet klart då.

Ååååh, jag är så arg att jag kokar just nu!!!! :arghh::arghh::arghh::arghh:

Jag och några kollegor var inne och drack lite varm dryck för att värma oss, det är svinigt kallt, speciellt för mig som bara på några sekunder tappar känseln i fingrarna..
Går ut till lastbilen för att starta den och åka iväg och tanka, jahapp då var det ingen luft i tankarna, så den fick ladda, sen när jag skulle köra låg någon broms i och tänkte då att det är spärrventilen som löst ut i och med att det inte var luft i tankarna, men den var intryck, provade att försöka köra igen, men icke...
Då insåg jag att någon hade försökt göra sig rolig och troligen dragit p-bromsen på släpet. Så går ut i kylan och inser att någon dragit ur luftslangen till släpet (vilket då gör att hjulen låser sig). Visste direkt vem det var - Den Elaka Kollegan!! :rage::rage:
Blev så arg att jag sprang till hans lastbil och drog ur luftslangen på hans släp också (nästan så jag ångrar att jag gick ner på hans nivå så här i efterhand, men jag var så arg).
Sen ringer han på jobbmobilen jag svarar och säger "JÄVLA IDIOT!" sen la ja på. Sen ignorerade jag honom.
När jag väl parkerat och gått in på kontoret för att lämna mina lönelappar osv, då när ja ska gå hem står han bredvid dörren jag måste gå ut genom, jag tittar inte ens på honom, då säger han "hej då" snabbt, jag svarar inte utan fortsätter ut genom dörren, då smäller han till min väska antingen via en spark eller med handen, jag kände hur väskan lyftes uppåt, jag ignorerade det ändå.
Sen åkte jag hem... kände bara hur jag kokade inombords och ville egentligen bara ge honom en fet käftsmäll. :devil::rage::rage::arghh::arghh:

Nu har jag lagt min mobil bredvid sängen på ljudlös så jag inte hör om den ringer, tänker inte svara om han ringer. MORR!!:arghh::rage:
Du skulle först laddat tankarna rejält och sen "kopplat ihop" kollegan med slangarna,,,,,,,,:devil:

Idag när jag var ute och gick så hörde jag plötsligt en man hojta "f*ck you!" högt och argt. Jag insåg snabbt att han måste ha hojtat det till kvinnan som precis passerat, som inte hade gjort något konstigt alls! Gick därför fram till henne och frågade om det verkligen var henne som han riktat sig mot och jo, det var ju det. Hon hade aldrig någonsin sett honom innan. Det enda han öht kan ha reagerat på (om de inte hade några gemensamma bekanta som hon inte känner till) är att hon var mörkhyad och såg ut att ha tydlig invandrarbakgrund, vilket jag absolut tror att var anledningen till hans reaktion.

Såå nu sitter jag och är sur över att jag inte fräste ifrån till den där jäkla rasistidioten, självklart kom jag på en miljard olika saker som jag borde ha sagt efter att han försvann... :banghead:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
40 41 42
Svar
823
· Visningar
46 444
Senast: Kilauea
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 916
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 660
Hästhantering Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 036
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar