I sydvästra Skåne bjuds det på nio minusgrader, knallblå himmel och strålande sol
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast ja vet inte om ja vill flytta norröver, var ju någon där uppe som hade -31.. å så massa mygg på sommaren, hmmm.
Man får hitta "sin grej" helt enkelt, jag testade allt inkl. vattensäng och vaknade femtielva ggr per natt med bortdomnade armar och värkande nacke innan jag testade hängmattan och nu sover jag som en gris, vaknar utsövd och gärna på samma sida jag somnade på. Folk tycker nog jag är knäpp som sover i hängmatta inomhus men det skiter jag i, enda risken med den är att jag inte vaknar när jag borde utan flera timmar senare.Kan vara värt att testa! Jag har både "anatomisk kudde" och två vanliga som är olika tjocka i min säng. Sover sällan med samma två nätter i rad
Då fattas bara punktering och strömavbrott.Och nu startar inte äldsta bilen. Dvs den sambon ska åka med om några timmar. Och jag behöver en bil hemma...
Likadant här i mellersta Södermanland.I sydvästra Skåne bjuds det på nio minusgrader, knallblå himmel och strålande sol
Blev inspirerad, så idag har jag också gjort något rabarberpaj-aktigt. Blev gott och trevlig konsistens med solroskärnor i.Väntar på att rabarber/hallon pajen ska bli klar,varm paj med vaniljsås
Kopierar dig.Varit och handlat lite, kände att bilen behövde lite motion i kylan