Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror antingen är självförtroendet i bott eller så är det självkänslan. Hade ute massör till hästen igår och han visade några tips om hur jag kan stretcha hästen. Han visade hur jag skulle göra, och när han gjorde det så höjde hästen ryggen, men idag när jag provade så hände ingenting, ingen höjning alls av ryggen, provade igen och igen.. gav till slut upp när jag misslyckats många gånger och även försökt prova mig fram lite, men ingeting ändå. Blev ledsen och kände mig väldigt uppgiven, fanns ingen i stallet jag kunde fråga om hjälp av. Vet inte ens va de va ja gjorde fel, något måste det varit även om jag gjorde precis så som massören gjorde och det funkade för honom, men inte för mig....Men usch då. Är säker på att du är långt ifrån misslyckad.
Fast det där kan nog verkligen vara en träningssak. Känner dock igen känslan av att man är misslyckad men även om det känns så nu kan jag garantera dig att du inte är misslyckad pga det där.Jag tror antingen är självförtroendet i bott eller så är det självkänslan. Hade ute massör till hästen igår och han visade några tips om hur jag kan stretcha hästen. Han visade hur jag skulle göra, och när han gjorde det så höjde hästen ryggen, men idag när jag provade så hände ingenting, ingen höjning alls av ryggen, provade igen och igen.. gav till slut upp när jag misslyckats många gånger och även försökt prova mig fram lite, men ingeting ändå. Blev ledsen och kände mig väldigt uppgiven, fanns ingen i stallet jag kunde fråga om hjälp av. Vet inte ens va de va ja gjorde fel, något måste det varit även om jag gjorde precis så som massören gjorde och det funkade för honom, men inte för mig....
Det är jämnt den känslan när det kommer till hästarna och det inte riktigt går som jag tänkt mig, trots att jag göra "rätt" men ändå fel, eftersom det inte funkar.Fast det där kan nog verkligen vara en träningssak. Känner dock igen känslan av att man är misslyckad men även om det känns så nu kan jag garantera dig att du inte är misslyckad pga det där.
Kan ej se, det står "Det här facebook-inlägget är inte längre tillgängligt. Det kan ha tagits bort eller så kan inläggets skretessinställningar ha ändrats."En kompis var pa Rodeo i gar och satte ut den har pa FB. Inte visste jag att Bison var sa agile och smidiga.
Kan ej se, det står "Det här facebook-inlägget är inte längre tillgängligt. Det kan ha tagits bort eller så kan inläggets skretessinställningar ha ändrats."
Gissar på att det har sekretess "endast vänner" och inte "offentligt".
Mitt arma huvud tyckte att gårdagens alkoholintag var idiotiskt så nu straffar den mig med en blandning av migrän, spänningshuvudvärk och normal bakfylle värk......
Gud straffar också mig..... Slog några slag igår när jag fick höra att jag är en hora. Det small fort......och idag har jag ont i handen
Hoppas dock att puckot har bra mycket ondare än vad jag har