Vad i hela friden gör vi? (Del XIII)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fryser om fingrarna
Imorgon ta nya levaxinprover
Som vanligt bara standard.
Undrar när de ska informera om levaxinets biverkningar?
Har ju bara ätit det i 23 år

Du menar levaxinet och omvandlingen av t4 till t3 och förmågan att gå till hjärnblodbarriären och göra nytta för hjärnan?
Intressant forskning det där!

Nu har jag hittat vad felkoden på tv-boxen står för - det är antingen nätverkskabel eller antenn, tydligen... Får väl dra ur och sätta i kablarna igen då, eller nåt...

sitter nyduschad i fåtöljen med filt och en hund i knät
hämtade även min systemkamera hos pappa idag tänkte kanske börja använda den igen :)

Släppt in hästarna och rastat hundarna :up:

Sitter och räknar och klurar på värmen här hemma. Slet in ett element till nu så förhoppningsvis slipper jag frysa mer även om det kostar några kronor extra. Min kropp pallar inte riktigt med att frysa såhär.

Försöker hitta nån bra film att se men hittar ingen :confused:

Hästarna är inne och jag borde krypa ner i säng. Hovis kommer vid halv åtta imorgon bitti och jag hade tänkt att Annie skulle ha hunnit äta lite hö innan.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
40 41 42
Svar
825
· Visningar
46 574
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 916
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 671
Hästhantering Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 041
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar