Vad i hela friden gör vi? (Del XIII)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har konstaterat att både jag och ena hunden gått upp lite väl mycket i vikt, men om vi båda äter lämpligt och rör på oss lite mer så kommer vi båda nå vår "målvikt" i april :p (Jag vet vad jag själv väger när jag mår som bäst och vad hunden väger i tävlingsform). Så ja, om jag tar hand om oss båda så bra som möjligt fram till årets första hundtävling så kommer vi båda vara i toppform då! Har skrivit ner massor av små delmål i ett dokument nu för att påminna mig om det hela. Känns bra.

Redan uppe och ätit frukost tillsammans med karln. Han går upp vid halv fem :wtf: och jag har ledig dag, men förkylningen tyckte att jag inte ska sova :mad::turd:

Hoppas det gick bra med vovven @Malin_L :)

Jag är också uppe tidigt pga att karln ska åka och jobba @Trott :p jag fick ett ryck igår och gjorde en blåbärsknäckpaj åt honom att ta med. Vi får väl se om hans kollega får chansen att smaka något :D

Jag är med vaken sen ett tag tillbaka. Vovvens magkatarr bråkar han väckte mig för att ut och beta gräs....eller snö...eller gammal buske för det gamla gräset under snön som jag skottade fram dög inte :cool:

Sovit som en stock hela natten, jätteskönt! :)

Somnade på soffan under värmefilten igår kväll. Något virrig när jag vaknade och fick tänka efter ett tag men ja det är måndag och jag är ledig.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
40 41 42
Svar
825
· Visningar
46 561
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 916
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 671
Hästhantering Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 041
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar