Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
-13.5 ute. 17.1 inne att det kan bli så kallt i lägenheten!
17.4 grader nu bär jag stått i köket och diskat undra om jag ska baka nått så jag får värme från ugnen.. är drag i fläkten så det blåser ner kall luft, tror mycket av kylan beror på det... och ja, hela 9 grader är det vid spisplattorna*host* Jag tyckte det var varmt på kontoret i morse, +15
Min kallvind har tydligen minusgrader när det är riktigt kallt särbon hade köpt ost till bra pris på vägen hit. För att inte ockupera min kyl helt tills han åker hem tyckte vi att det var smart att ha dem på kallvinden, det borde ju vara som i ett kylskåp... jo, tjena
17.4 grader nu bär jag stått i köket och diskat undra om jag ska baka nått så jag får värme från ugnen.. är drag i fläkten så det blåser ner kall luft, tror mycket av kylan beror på det... och ja, hela 9 grader är det vid spisplattorna
Haha fy vad jobbigt. Klarade sig osten då?
Bara en -8 solsken och härlig väder! Inne har jag väl en +20 och så dragit igång kamin för lite mysvärme! Snart dags för upprop!
Lunchen nästan klar. Idag serverar vi potatisbullar, bacon och blodpudding.