Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det där låter inte alls bra. Fota och anmäl för annars finns risken att det bara blir ord mot ord sen om inget mer vittne finns. Vilket svin!Funderar på om det är värt att anmäla grisen eller inte.... inte till polisen men till styrelsen. Jag har inte riktigt bestämt mig för om jag vill ha två hållhakar på personen eller om jag ska ge igen på ett sånt sätt att han troligtvis blir avstängd en tid....
Han höll i mig så hårt i handlederna när han hotadade mig att jag har blånader på handlederna. Han började med att hota mig med HA om jag inte tog hand om särbon och sedan kallade han mig för hora.....
Det där låter inte alls bra. Fota och anmäl för annars finns risken att det bara blir ord mot ord sen om inget mer vittne finns. Vilket svin!
Men det har kostat också... Vi har bytt golv, lagt in golvvärme, bytt innertak och lagt i ny isolering. Innan så var taket snöfritt nästan varje vinter.. Nu har vi ett sånt där roligt projekt som ligger på turlistan men som vi nog måste ta och spara ihop lite till... Elen... Något stämmer inte och eldragningarna är mer eller mindre ett skämt i det här huset. Men just nu är det åtminstone inte farligt mer än att glödlampor går i hög fart, även ledlampor har kort livstid hos oss, beroende på vilken lampa de sitter i. En del har vi dragit om, speciellt sånt som var direkt livsfarligt, tex att elen fortsatte att gå till köket trots att man slog av huvudströmbrytare...Ibland tycker jag verkligen inte om dig, "mysvärme", jo jag tackar jag. Här får jag vara glad om jag kommer upp i +18
Hel hals ska det vara, och termotäcke, gärna fleecefordrat. Jag gillar när täcket går långt upp över öronen så det riktigt går att krypa in i det.Sitter och funderar på om ett täcke med halvhals är bätre än ett utan.
Nackdelen med hals till min häst är att de verkar sitta så satans trångt över halsen, måste köpa lösa i så fall, men finns knappt i dom storlekarna ja behöver..Hel hals ska det vara, och termotäcke, gärna fleecefordrat. Jag gillar när täcket går långt upp över öronen så det riktigt går att krypa in i det.
Har du ingen som kan komma och "prata förstånd" med idioten, gärna några bastanta som tar ett snack med honom ute på parkeringen eller annat ställe utomhus där han är ensam och när han minst anar det? Jag har en kompis vars flickvän blev hotad, knuffad mm. av en idiot och hon är världens snällaste så kompisens polare som är med i en bikerklubb tog och vaktade när han kom hem en sen kväll och vad dom lovade honom ute på parkeringen vet jag inte men han höll sig undan den tid han fortfarande bodde kvar i kåken. Dom grabbarna är världens timidaste men ser ut som Bostonstryparen, förskärar-Jocks och Börje mördare och kan skrämma skiten ur vem som helst.Funderar på om det är värt att anmäla grisen eller inte.... inte till polisen men till styrelsen. Jag har inte riktigt bestämt mig för om jag vill ha två hållhakar på personen eller om jag ska ge igen på ett sånt sätt att han troligtvis blir avstängd en tid....
Han höll i mig så hårt i handlederna när han hotadade mig att jag har blånader på handlederna. Han började med att hota mig med HA om jag inte tog hand om särbon och sedan kallade han mig för hora.....
Bara om halvhalsen är följsam. Annars står den rakt ut när hästen sänker huvudet för att äta, vilket leder till en luftkanal på hela ryggen.Sitter och funderar på om ett täcke med halvhals är bätre än ett utan.
hm, det är sant förståsBara om halvhalsen är följsam. Annars står den rakt ut när hästen sänker huvudet för att äta, vilket leder till en luftkanal på hela ryggen.
Har du ingen som kan komma och "prata förstånd" med idioten, gärna några bastanta som tar ett snack med honom ute på parkeringen eller annat ställe utomhus där han är ensam och när han minst anar det? Jag har en kompis vars flickvän blev hotad, knuffad mm. av en idiot och hon är världens snällaste så kompisens polare som är med i en bikerklubb tog och vaktade när han kom hem en sen kväll och vad dom lovade honom ute på parkeringen vet jag inte men han höll sig undan den tid han fortfarande bodde kvar i kåken. Dom grabbarna är världens timidaste men ser ut som Bostonstryparen, förskärar-Jocks och Börje mördare och kan skrämma skiten ur vem som helst.
Sitter och funderar på om ett täcke med halvhals är bätre än ett utan.
Det sitter typ så här i så fall:Det beror ju på hur täcket sitter. Jag upplever att det blir mindre tryck på manken med halvhals men har täcken utan hals och med båda halv- och helhals. Allt beroende på väder och vind.
Jaså var det till hästen?Nackdelen med hals till min häst är att de verkar sitta så satans trångt över halsen, måste köpa lösa i så fall, men finns knappt i dom storlekarna ja behöver..
Ååååh, trodde du de va till mig själv?Jaså var det till hästen?
Jodå det är inga problem, han hotade mig med fel gäng om jag säger så
Ja jag vet ju inte om modet fortfarande är så mycket "horse-people" det bara går.Ååååh, trodde du de va till mig själv?