Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
-22 blääääää var bor du?Minus 22
Jag eldar och har elementen på.
Ska laga mat nu.
Får se om rören fryser.
Funderar på att stänga ner huset och fly till en kompis.
Stänga av vattnet och åka.
För detta är inte kul
Södra dalsland, mellan vänern och Norge.-22 blääääää var bor du?
Jag brukar köra partymusik på hög volym när jag städar och så dansar jag samtidigt har jag tid brukar jag alltid fortsätta dansa en stund till...Sitter och lyssnar på partymusik (scooter, prodigy, 666 osv.) och saknar tiden på krogen litegranna. Det är inte ofta det händer men jag älskar verkligen att dansa till sån musik.
Vi hade -27 i morse och det är väl kring -20 nu
Förhoppningsvis slipper jag åtminstone läsa på om hur hypofys och hypotalamus fungerar, och hur de står i förbindelse till varandra den dagenHormoner kommer du tillbaka till så fort du vill ha barn
Jag är glad över dagens minus 5 som nu framåt eftermiddagen sjunkit till dryga 9.
Eldar men det är dålig fart i skorstenen så det blir inget riktigt drag. En halv dags eldning har kört upp acc.tankarna till 40 grader och elden bara pyr och glöder. Igår var det hur bra drag som helst.
Fan att pannan ska vara så väderberoende
Jag är också hungrig, men det är så skönt på soffan på övervåningenJag håller på att avlida pga doften från maten som puttrar på vedspisen #hungrig
Nej ingen sotlucka i pannrummet. Det är raka rör upp från pannan och det brinner och det är sotat. Men det är dagsformen som avgör om det brinner och blir HETT eller om det pyreldar.Svärdsjö är ett ökänt köldhål. Vi var till Borlänge igår och när vi åkte från Maxi visade biltermometern -11, när vi kom hem var det -24...
Har du någon asklucka i skorstenen du kan elda lite papper i för att få bort surproppen? Fast det gäller ju att den är välsotad om man ska göra det så det inte blir sotbrand.
Men usch då. Är säker på att du är långt ifrån misslyckad.Jag känner mig så misslyckad.