Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sorry, sådant där "skit" ()sparar jag till när jag absolut måste se på det, när dottern är något år.
Det kanske är ombudet som tagit paketet... om denne vet att du brukar handla dyra sakerMåste kontakta DHL på måndag. Är ju värt att sitta hemma och vänta på hemleverans istället för att paketet ska lämnas ut till vem som helst.
Jag hoppas dock att denna person mister sitt tillstånd att vara ombud, för det är helt sjukt hur hen sköter detta!
Det kanske är ombudet som tagit paketet... om denne vet att du brukar handla dyra saker
I en del butiker kan man välja uthämtningsställe, du får göra det nästa gång du beställer något som skickas med DHL! Eller om det inte går att välja ställe, skriva meddelande till butiken och be om att få det till något annat än just xx. För jävla tråkigt att bli av med något sådärJa möjligt?? Turligt nog var det inte så dyrt denna gång, en dryg tusenlapp, men måste kontakta DHL om att jag vill ha hemleverans på Prada-paketet på tisdag...
Säger bara Guacamole songJag fattar inte ens att hon hittat den
Så en varningens ord om att låta barnen välja sånger på Youtube
Inte nog med det så finns det en ännu värre som jag besparar er
Nu ska jag sova.Fick oväntat sällskap på tåget
Jag som inte kan säga i från.
Så nu har jag sällskap jag inte riktigt vill ha.
Ska som tur var snart sova sen imorgon blir det kusinträff
Då ska jag inte ha sällskap iaf
Känner mig förbannad pga inkompetenta människor. Mitt lokala DHL utlämningsställe har lämnat ut mitt paket till ngn annan. När jag kom dit idag så finns inte mitt paket. Ringer DHL och de bara "du hämtade ut det igår 16.31". När jag säger att nej det har jag inte gjort så idiotförklarar DHL mig och bara "men du kanske glömt att du har gjort det". Eh svar nej. Jag var dessutom på jobbet vid den aktuella tidpunkten
Jag ifrågasätter utlämningsstället som menar att de aaaaalltid kollar leg (nej det gör de inte det vet jag) men i nästa mening säger dom "alltså folk måste ju kolla att det står rätt namn och adress på sitt paket innan de går härifrån. Så är en aning skeptisk till deras sk "rutiner".
Pallar verkligen inte med inkompetenta människor, HUR JÄVLA SVÅRT KAN DET VARA?
Har iaf gjort en polisanmälan.
Jag kan inte ens komma ihag hur manga forsandelser DHL har slarvat bort for oss under alla de ar vi bott utomlands. Numera undviker vi alltid DHL som pesten nar det finns alternativ ... men sist Maken var i Sverige och inte tankte sig for skickade han paket till sonen har i Oregon ... paketet forsvann pa vagen. Det skannades till Arlanda, sedan var det borta. Tre veckor senare stod det pa trappan hon sonen ... Nar han fatt ett nytt paket via Fedex, som tog tre dagar pa sig fran Vasteras till Hillsboro Oregon med samma innehall.
Men åååhh vad GOTT det verkar när jag bildgooglar det!! Nu blev jag också sugen på det!!Blev sugen att baka typ den godaste kakan i hela världen, silviakaka. Så jag fick ta mig en rask promenad till Ica kvart i åtta Dom stänger åtta. Jag hann Nu står botten i ugnen och jag ska snart göra glasyren.
Men jag kom på att jag har bullarMen åååhh vad GOTT det verkar när jag bildgooglar det!! Nu blev jag också sugen på det!!
Det ÄR sjukt gott! Enkelt också Receptet jag gör är 6 ägg, 6 dl socker (vispa riktigt pösigt), blanda i 3 dl vatten, 6 dl mjöl och 6 tsk bakpulver. Ner i form på ca 20x30 cm (min är lite större, 25 x 35 cm och då blir kakan ca 4-5 cm hög vilket är lagom tycker jag) och grädda nedre delen av ugnen i 175 grader i ca 15 minuter.Men åååhh vad GOTT det verkar när jag bildgooglar det!! Nu blev jag också sugen på det!!
TACK!!!! Jag måste prova baka detDet ÄR sjukt gott! Enkelt också Receptet jag gör är 6 ägg, 6 dl socker (vispa riktigt pösigt), blanda i 3 dl vatten, 6 dl mjöl och 6 tsk bakpulver. Ner i form på ca 20x30 cm (min är lite större, 25 x 35 cm och då blir kakan ca 4-5 cm hög vilket är lagom tycker jag) och grädda nedre delen av ugnen i 175 grader i ca 15 minuter.
Glasyr: smält 200 g smör, ta av från plattan och rör i 2 dl socker, 2 äggulor och 4 tsk vaniljsocker.
Bred över glasyren på kakan när den har svalnat. Stör över kokos.
ÄT!