Tupla betyder dubbel på finska, bara som kuriosaHar inte hört talas om det förrän typ nu när jag köpte det på Willys. Äter det i detta nu![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tupla betyder dubbel på finska, bara som kuriosaHar inte hört talas om det förrän typ nu när jag köpte det på Willys. Äter det i detta nu![]()
Aha! Tack!Tupla betyder dubbel på finska, bara som kuriosa![]()
Har du provat dessa? De har blivit favoriter de senaste årenJag älskar hårda karameller med salmiak i. Så jävla gott.
Hallonfilurer och kryptoniter är några av favoriterna.
De allra bästa verkar slutat tillverkas dock.
Stora gröna paddor med svart streck på.
Finns fortfarande rosa, gula, bruna osv. Men inte de gröna![]()
Huuu!Återupptäckt chokladbiten Skotte! De hade slut på Marabous frukt och mandel så köpte skotte, positivt överaskad!
Har ni smakat Tupla? Så gott!
Känner lika som du för skotteHuuu!
Typ lakrits-gojs i mitten och överdrag av choklad som är krispigt (tänk som dumle”krispet” i deras dubbelförpackning.Inte provat men sett den i affären länge, vad är det egentligen?
Mumsar på såna just nu, aldrig provat innan. Men sura är de ju inte
Aah, det är lakritsversionen som du ätit. Den är också god, men det är originalet som är min favorit. Den har en fyllning av kakaonougat och är överdragen med mjölkchoklad och krossad rostad mandelTyp lakrits-gojs i mitten och överdrag av choklad som är krispigt (tänk som dumle”krispet” i deras dubbelförpackning.
Så himla gott!!
Det här är rätt tråd att fråga detta.
Får man tag i riktiga sega råttor någonstans i sverige numera? Köpte alltid dem på färjan, men där finns de inte mera, och så har aroma någon sorts "svensk godisblandning" men råttorna i de påsarna är fel, de är inte sega.
Bubs banan!Just nu har jag fastnat för syntetisk banan-smakFrågar här för expertråd, har jag missat något med fantastisk syntetisk banan-smak, utöver skumbananer och dragébananer i lösgodishyllan?
Bananaskids?Just nu har jag fastnat för syntetisk banan-smakFrågar här för expertråd, har jag missat något med fantastisk syntetisk banan-smak, utöver skumbananer och dragébananer i lösgodishyllan?
Är de precis som de hårda inte sura fast de marknadsförs som det? Har inte vågat prova då jag inte kan begripa hur man kan uppskatta surt godisVisa bifogad fil 160916
Dessa är farligt goda också.
De är sura men så goda..Är de precis som de hårda inte sura fast de marknadsförs som det? Har inte vågat prova då jag inte kan begripa hur man kan uppskatta surt godis![]()
Carletti skumbananer.Just nu har jag fastnat för syntetisk banan-smakFrågar här för expertråd, har jag missat något med fantastisk syntetisk banan-smak, utöver skumbananer och dragébananer i lösgodishyllan?