Det är hon verkligen! Till sommaren så har vi hängt ihop i 30årVilken fin vän!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är hon verkligen! Till sommaren så har vi hängt ihop i 30årVilken fin vän!
Vad mycket gott! Håller med om hallonbjörnar och lakrits med salmiak.Nu har jag funderat på vilket som är mitt favvogodis och i lösgodispåsen måste det alltid finnas plopp eller center i såndäringa puckar typ, chokladdoppade hallonbjörnar, någon form av segt surt godis, skolkritor, hallonlakritsskallar, nån form av segt sött godis och olika varianter på hårda karameller av lakrits helst fyllda med salmiakpulver.
Åh! Var det kastanjerna du syftade på? Har inte ätit dem på länge, men de är en av mina all time-favoriter!!!!
Det var dessa kastanjer jag menade! Lakritskastanjerna. @skiesabove
Ser jättegoda ut!Det var dessa kastanjer jag menade! Lakritskastanjerna. @skiesabove
Det blev ett litet missförstånd innan ang rabarberstänger. Jag trodde att @Liten pratade om pingvinstängerna. Men nu kom jag på en "lek". Vilken är er favorit bland pingvinstängerna? Så får vi se vilken som vinner!
Jag röstar på lakrits med mint. Men när jag var liten så hade jag röstat på antingen kola eller häxvrål.
Mitt åttaåriga jag hälsar att du röstade heeeeelt rätt!Häxvrål helt klart
MintstångDet blev ett litet missförstånd innan ang rabarberstänger. Jag trodde att @Liten pratade om pingvinstängerna. Men nu kom jag på en "lek". Vilken är er favorit bland pingvinstängerna? Så får vi se vilken som vinner!
Jag röstar på lakrits med mint. Men när jag var liten så hade jag röstat på antingen kola eller häxvrål.
Jaaaaa mintstång leder!Mintstång
Håller med..Häxvrål helt klart
Det blev ett litet missförstånd innan ang rabarberstänger. Jag trodde att @Liten pratade om pingvinstängerna. Men nu kom jag på en "lek". Vilken är er favorit bland pingvinstängerna? Så får vi se vilken som vinner!
Hallon/lakritsskallar och Fizzy pop. Men det finns mycket som är gott så det är svårt att välja något specifikt sådär. Rosa Bubs är väldigt goda också, likaså saltlakrits.Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner därute, som också tycker att det är skönt att prata om barnsliga och lättsamma saker ibland.
Om det finns det så hoppas jag att ni vill dela med er av era favoriter!
Inte så förtjust i dessa men häxvrål i så fallDet blev ett litet missförstånd innan ang rabarberstänger. Jag trodde att @Liten pratade om pingvinstängerna. Men nu kom jag på en "lek". Vilken är er favorit bland pingvinstängerna? Så får vi se vilken som vinner!