Vilket är ert favoritgodis?

Det har varit så roligt att läsa allas inlägg i den här tråden, och prata godis. Men nu kanske vi börjar få slut på favoriter. Så vi kanske skulle vända på det, och dela med oss av det värsta tänkbara godiset i stället?

Förlåt om det var en knäpp idé. Jag har haft en tuff dag, så det vore så roligt att få skratta lite åt folks mardrömsgodis. 🙈 Men om ni hellre vill fortsätta att dela med er av favoriter så går det lika bra. ☺️

Mitt mardrömsgodis är nog choklad med sprit i. Fast körsbär i likör är ett undantag. 🍒 Likören är läskig, men körsbäret är så gott. Så jag brukar försöka att torka bort så mycket av likören som det går. 😄
Turkish delight, och sådan där fin vit fransk nougat 🙈

1000002339.webp

Snusklubba fast utan själva klubbpinnen så att säga.

Nån lite kalvseg lakrits fylld med snuspulver/hockeypulver/salmiakpulver. Sjukt goda.

Är det nån mer som minns dessa? Fast helt svarta, utan salt! De smakade inte så mycket, men var sega och hade så mysig konsistens. 🥰

Bifogade filer

• IMG_1291.webp
    IMG_1291.webp
    659,6 KB · Visningar: 3

Liknande trådar

R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
3 189
Senast: Raderad medlem 149639
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 323
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen...
2
Svar
26
· Visningar
1 118
Senast: Iamia
·
R
Kropp & Själ Jag har en nu 18-årig dotter. Hon är min mans och mitt andra barn, men vår första flicka hann aldrig börja leva, så dottern har hela...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
11 892
Senast: sardellen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka