Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller med!Mardröm: sån där kola som bara smular sönder sig i munnen.
Vad är det?Nää tänker minsann inte prata äckligt godis utan nämna en favorit som spelbutiken hemma hade i lösgodiset idag. Snusklubbebumlingar![]()
Turkish delight, och sådan där fin vit fransk nougatDet har varit så roligt att läsa allas inlägg i den här tråden, och prata godis. Men nu kanske vi börjar få slut på favoriter. Så vi kanske skulle vända på det, och dela med oss av det värsta tänkbara godiset i stället?
Förlåt om det var en knäpp idé. Jag har haft en tuff dag, så det vore så roligt att få skratta lite åt folks mardrömsgodis.Men om ni hellre vill fortsätta att dela med er av favoriter så går det lika bra.
Mitt mardrömsgodis är nog choklad med sprit i. Fast körsbär i likör är ett undantag.Likören är läskig, men körsbäret är så gott. Så jag brukar försöka att torka bort så mycket av likören som det går.
![]()
Vad är det?![]()
ÅhVisa bifogad fil 161605
Snusklubba fast utan själva klubbpinnen så att säga.
Nån lite kalvseg lakrits fylld med snuspulver/hockeypulver/salmiakpulver. Sjukt goda.
Jaaaaa
DET lät verkligen gott!Nää tänker minsann inte prata äckligt godis utan nämna en favorit som spelbutiken hemma hade i lösgodiset idag. Snusklubbebumlingar![]()
Håller med även här!Turkish delight, och sådan där fin vit fransk nougat![]()
De är löjligt goda faktiskt.DET lät verkligen gott!![]()
Vilka är limpor?För mycket
Bubs banan
Limpor
Polly
Sockerbitar
Röda tennisrack
Frukttoppar gul,röd,grön
Den ser faktiskt väldigt häftig ut när man får se den så här - hembakad.Fin vit fransk nougat med nötter är väldans gott - även om den kanske borde benämnas annorlunda när man vispat den själv hemmavid. Socker, socker, socker i en av dess ädlaste former!
Visa bifogad fil 161656
Vilka är limpor?Jag känner igen det, men minns inte riktigt vad det är för godis.
Ååååå då vet jag precis!Skum men chokladöverdrag och sen några strösselkulor påformad som en limpa