Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Går utmärkt att frysa om man nu råkar ha behärskning nog att spara Behöver knappt tinas från frysen heller om man råkar vara sugen lite sådär hastigt och lustigtTACK!!!! Jag måste prova baka det
Det låter perfektGår utmärkt att frysa om man nu råkar ha behärskning nog att spara Behöver knappt tinas från frysen heller om man råkar vara sugen lite sådär hastigt och lustigt
Beklagar att du sitter i en så jobbig sitts. Men jag tror att du mår bättre om ett tagPrata med M i telefon och han antydde rätt starkt att han absolut inte kommer lämna sitt förhållande. På ett sätt visste jag det redan men här sitter jag nu och gråter, igen. Mår skit med honom men ännu sämre utan honom, vad fan ska jag göra???
Sov gottHar tagit mina natt tabletter. Ska gå och lägga mig snart. Om jag kan somna...
Säger bara Guacamole song
Och nej det är inte mina barn utan en kompis som delade med sig av den
Det ÄR sjukt gott! Enkelt också Receptet jag gör är 6 ägg, 6 dl socker (vispa riktigt pösigt), blanda i 3 dl vatten, 6 dl mjöl och 6 tsk bakpulver. Ner i form på ca 20x30 cm (min är lite större, 25 x 35 cm och då blir kakan ca 4-5 cm hög vilket är lagom tycker jag) och grädda nedre delen av ugnen i 175 grader i ca 15 minuter.
Glasyr: smält 200 g smör, ta av från plattan och rör i 2 dl socker, 2 äggulor och 4 tsk vaniljsocker.
Bred över glasyren på kakan när den har svalnat. Stör över kokos.
ÄT!
Ja verkar vara nått liknande Silviakaka gör man i långpanna, medan tuppkaka verkar främst göras som rund.Tror det är samma som tuppkaka vad?
Gjorde det till pv någon gång när han fyllde år iom att han vägrar tårtor och det mesta sötsliskiga.
Men den här gillade han!
Förstår att det måste vara svintufft!Fan vad less jag är, tröttheten har varit mer överjävlig än vanligt senaste veckorna och jag känner av gamla skovrester i större utsträckning än vanligt. Orkade mig ut på en promenad nyss, och nu slutar det inte pirra i större delen av kroppen
Förstår att det måste vara svintufft!
Hoppas morgondagen blir bättre!