Vad gör vi nu då? del LXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jahapp. Vaknade med feber och svinigt ont i halsen :down: Så nu har jag tagit en ipren och tänker sova en timme till. Hoppas jag mår bättre när jag vaknar igen, för jag MÅSTE rida idag :arghh:

Många sjuka i tråden, kram till er! (Fast på lite avstånd så ni inte smittar :p;))

Nu ska jag nog sätta mig vid symaskinen en liten stund. Eller om jag ska dega i soffan lite till, vi får se vad jag väljer. Det är kallt som attan i huset så egentligen borde jag gå och tända i pannan. Men det är ju sambons jobb :angel:

Somnade tidigt igår och drömde massor om min gamla häst Opal. Det gör jag alltid när jag mår dåligt då jag saknar honom innerligt fortfarande. Vaknade till vid femsnåret och var uppe en stund men lyckades somna om igen och då sov jag gott.

Nu är det en ny dag så vi får se vad det blir av det hela med allt. Ledig i fem dagar framåt iaf :up:

Somnade tidigt igår och drömde massor om min gamla häst Opal. Det gör jag alltid när jag mår dåligt då jag saknar honom innerligt fortfarande. Vaknade till vid femsnåret och var uppe en stund men lyckades somna om igen och då sov jag gott.

Nu är det en ny dag så vi får se vad det blir av det hela med allt. Ledig i fem dagar framåt iaf :up:

Jag var i en liknande situation som dig för några år sen (upptagen karl osv osv), intalade mig själv att jag ändå inte var ute efter något mer än de smulor han slängde till mig men till slut tog det liksom stopp och jag avslutade det, det var inte lätt och jag var nära att trilla dit hur måna gånger som helst. Iallafall hoppas jag att du aldrig glömmer dina egna behov eller ditt eget värde vad du än beslutar dig för :heart

Jag blir vansinnig. Hittar inte min Libre mätare, det har varit några dagars glapp eftersom min nya sensor inte kommit förrän igår. Och nu hittar jag inte den förbannade mätaren. Jag vet att jag hört den pipa några gånger som påminnelse. Jag brukar alltid ha den på skrivbordet men nu har pipandet hörts från bakom mig. Trodde den låg på sängbordet, men icke. Suck. Varför tappar jag alltid bort och förlägger saker, särskilt viktiga? :banghead: Jag ska till Stockholm och ville fixa allt innan dess, men orkar inte stå ut med enbart mobilen i två veckor. :arghh:

Maken har åkt på möte på jobbet. Lite extra spännande idag :nailbiting:
Dricker kaffe och har satt på en diskmaskin.
Mellanbarnet är hos farmor sen igår och jag fick sms om att min beställda vara till en butik kom in igår så beroende på när maken kommer hem så åker vi väl och hämtar paketet. Annars inget mer ansträngande planerat idag :up:
Fixa en go middag till maken så han orkar köra ett pass på crosstrainern i eftermiddag om han nu ska lyckas med sin utmaning :) Ska peppa honom som fasiken genom det här för han är så värd att lyckas och då kan man behöva pepp för att komma igång :banana:

Uppenbarligen är det något magiskt med Buke, fem minuter efter inlägget kom jag på den *host* unika idén att kolla djupare under sängen med hjälp av ett moppskaft. Fick ut en himla massa dammdinosaurier, ett armband, isoleringstejp och en sax som också varit försvunnen samt min mätare. Suuuuuuck. :meh:

Jag var i en liknande situation som dig för några år sen (upptagen karl osv osv), intalade mig själv att jag ändå inte var ute efter något mer än de smulor han slängde till mig men till slut tog det liksom stopp och jag avslutade det, det var inte lätt och jag var nära att trilla dit hur måna gånger som helst. Iallafall hoppas jag att du aldrig glömmer dina egna behov eller ditt eget värde vad du än beslutar dig för :heart

:heart:heart:heart

Har precis kommit in efter en långpromenad med vovvan och mannen, vi gick upp på "vårt" berg och åt frukosten ute i snön :D Efter att ha jobbat dygnets alla ljusa timmar (inte så svårt när de är sån få :cautious:) hela veckan var det helt underbart att få se lite dagsljus för en gångs skull :laugh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 099
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
96 97 98
Svar
1 957
· Visningar
53 169
Senast: Mia_R
·
Fritid Nästa vecka ska jag på kurs i jönköping i 3 dagar. Sambon och 1åringen ska med, och jag behöver lite tips på vad de kan företa sig om...
Svar
1
· Visningar
187
Senast: SaraXX
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 490
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Kan det verkligen stämma?
  • Pusseltråden
  • Burkmat