Vi blir inte av med skiten, cirkulerar inom familjen sedan november det är tredje gången för mig nu. Inte är det lite hellerDet där suger! Hoppas det ger med sig fort som stryk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi blir inte av med skiten, cirkulerar inom familjen sedan november det är tredje gången för mig nu. Inte är det lite hellerDet där suger! Hoppas det ger med sig fort som stryk.
Somnade tidigt igår och drömde massor om min gamla häst Opal. Det gör jag alltid när jag mår dåligt då jag saknar honom innerligt fortfarande. Vaknade till vid femsnåret och var uppe en stund men lyckades somna om igen och då sov jag gott.
Nu är det en ny dag så vi får se vad det blir av det hela med allt. Ledig i fem dagar framåt iaf
Jag var i en liknande situation som dig för några år sen (upptagen karl osv osv), intalade mig själv att jag ändå inte var ute efter något mer än de smulor han slängde till mig men till slut tog det liksom stopp och jag avslutade det, det var inte lätt och jag var nära att trilla dit hur måna gånger som helst. Iallafall hoppas jag att du aldrig glömmer dina egna behov eller ditt eget värde vad du än beslutar dig för
Pappa tycker jag är extremfeminist och lite för vänster, farmor anser att pappa i sin tur är kommunistUngefär så, och jag tror egentligen att det ligger närmare pappas åsikter också, fast det ligger nog djupt rotat att han inte identifierar sig på det viset. Sedan ska sägas att han sa det lite skämtsamt, och inte med förakt.