Vad gör vi nu då? del LXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter och njuter av att svärisarna tar hand om barnen. :love:
I eftermiddag ska farfar lära sonen åka skridskor. Det ska bli spännande :D Får se om jag orkar en tripp till IKEA sedan för inköp av stoppning till Flisans sovorm.

Åh ja, vi ska möblera om i vardagsrummet/ sovrummet idag med. :up:

stallet klart, men ska dit vid 16 igen för att ta in hästarna. Det kom en ny häst idag, så de får komma in medan det fortfarande är ljust idag.

Om cirka två timmar kommer en kollega och hämtar en garderob som vi vill bli av med :)

Tror jag ska ta och sätta igång en massa hög musik och städa ut julen.

Beställde strykjärn och strykbräda men har bara fått strykjärnet så jag antar att julgardinerna får hänga kvar ett tag till :cautious:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 099
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
96 97 98
Svar
1 957
· Visningar
53 163
Senast: Mia_R
·
Fritid Nästa vecka ska jag på kurs i jönköping i 3 dagar. Sambon och 1åringen ska med, och jag behöver lite tips på vad de kan företa sig om...
Svar
1
· Visningar
187
Senast: SaraXX
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 490
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Pusseltråden
  • Burkmat
  • Kan det verkligen stämma?