Vad gör vi nu då? del LXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har varmkört traktorn 30 minuter så jag kan byta till balgripen innan kunderna kommer .Låter inget trevligt i hydralpumpen då man startar i -15 grader men nu borde oljan blivit lite varm så den slipper skrika rätt ut då man drar i någon spak

Mini sover middag och jag har slappat i soffan med fyrbeningarna och kollat på film på plattan.
Maken på G hemåt och jag ska planera för middagen om en stund.

Nu ar klockan snart 8 am och det borjar bli dags att starta dagen. I dag blir det inga stora athavor ... jag ska leka (jag anser att det ar traning, hundarna att jag ar sa oerhort snall och leker sa mycket:p) med hundarna, plocka runt och "reorganize" lite i skap och lador har i husvagnen och sa ska jag ivag och handla. Det blir en lat dag, hade jag tankt.:cool:

Har kommit hem efter att ha hämtat en spjälsäng, så klart gick den inte in i bilen trots att jag lånat brorsans större bil så nu måste vi montera ihop den. Nyss bar jag ut massa kartonger och skit iaf så vi har en hall igen. :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 098
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
93 94 95
Svar
1 896
· Visningar
51 466
Senast: Enya
·
Fritid Nästa vecka ska jag på kurs i jönköping i 3 dagar. Sambon och 1åringen ska med, och jag behöver lite tips på vad de kan företa sig om...
Svar
1
· Visningar
185
Senast: SaraXX
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 490
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCVII