Vad gör vi nu då? del LXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick oväntat sällskap på tåget
Jag som inte kan säga i från.
Så nu har jag sällskap jag inte riktigt vill ha.
Ska som tur var snart sova sen imorgon blir det kusinträff
Då ska jag inte ha sällskap iaf

Jag blev ganska förvånad över sällskapet ja...

Kul att springa på varandra men trist jag hade bråttom

Då har jag lastat en bal .Lite trist att den andre killen inte kom då man lagt ner lite jobb på att få traktorn varm och jäklats med att få på balgripen då alla kopplingar var frusna .Tjejen hade aldrig haft hösilage förut så hon var orolig och bonden hon köpt torrhö av kunde inte sälja henne mer

Jag och Kråkan har ätit fruksallad. Mycket uppskattat av oss bägge :d men jag ångrar att jah inte tog en egen tallrik till honom :cautious: En papegoja kan typ inhalera goda saker så bitarna fick komma i en strid ström för att slippa VRÅLET som kommer när han har slut på gotter och kräver mer, NUUU :meh:
Så nu får jag ansiktsbehandling. Dvs blir nogsamt putsad :love:

Idag sa svärmor att hon hade fått snö så har hon börjat prata helt obegripligt ..Så tanten får åka till henne och se hur det är med henne .Kan väl bli någon fnurra på tråden då man snart fyller 80

Var tvungen att sitta ut och rasta hästen idag. Det är ju så hårt överallt, så han står ju bara och lagrar energi ute i hagen!:rofl:

Sprang ni på varandra och sen skriver ni/sonic76 här om hur obehagligt det var?

Nä. Jag sprang på @Sonic76 med sällskap men hade för bråttom för att prata mer än att stanna och hälsa. Tyvärr, hade gärna pratat en stund. Jag blev dock, som bisak, förvånad av sällskapet sonic hade med sig, men det förklarade hon ju här att det var inte riktigt enligt plan eller önskat egentligen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 097
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
91 92 93
Svar
1 844
· Visningar
49 627
Senast: MJLee
·
Fritid Nästa vecka ska jag på kurs i jönköping i 3 dagar. Sambon och 1åringen ska med, och jag behöver lite tips på vad de kan företa sig om...
Svar
1
· Visningar
185
Senast: SaraXX
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 423
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar