Min hud dör om jag använder den, jäkla allergierMin hud vore död om jag inte använde Eucerin Duscholja, den är suverän!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min hud dör om jag använder den, jäkla allergierMin hud vore död om jag inte använde Eucerin Duscholja, den är suverän!
Ja jag var ju inte riktigt beredd att stöta på denne på tåget.Nä. Jag sprang på @Sonic76 med sällskap men hade för bråttom för att prata mer än att stanna och hälsa. Tyvärr, hade gärna pratat en stund. Jag blev dock, som bisak, förvånad av sällskapet sonic hade med sig, men det förklarade hon ju här att det var inte riktigt enligt plan eller önskat egentligen.
Varför läste jag alltid...Sminkad är jag aldrig men det kanske skulle hjälpa upp utseendet lite
Det är kul när man läser fel och tänker hur tusan menar domVarför läste jag alltid...
Du vill inte veta vilken inre bild jag såg av dig
och att hjärnan hinner dra igång fantasin åt flera håll innan man sansat sig och läst igen - förhoppningsvis är det då man ser att man läst felDet är kul när man läser fel och tänker hur tusan menar dom
Har kollat klart och den var sevärdDen boken tyckte jag var lite kul. Ska försöka hinna kika på den med sen någon gång.
Jag läser ofta fel innan set blir rätt. Läste tex idag att du tömkörde traktornDet är kul när man läser fel och tänker hur tusan menar dom
Ta lite av varje. Glass tillför ätt lite popcorn och sen pasta efter det eller tvärtom. Allt lät gott utom grötenFunderar på vad jag ska äta när jag orkar kliva upp... Vad tycker ni? Har följande att välja på:
* Yoghurt och flingor
* Kanske gröt, om jag orkar
* Quesadilla
* Mackor
* Glass
* Popcorn
* Pasta om jag orkar, med typ riven ost
Jag är inte speciellt hungrig och har jätteont i halsen, men måste få i mig något iallafall
Funderar på vad jag ska äta när jag orkar kliva upp... Vad tycker ni? Har följande att välja på:
* Yoghurt och flingor
* Kanske gröt, om jag orkar
* Quesadilla
* Mackor
* Glass
* Popcorn
* Pasta om jag orkar, med typ riven ost
Jag är inte speciellt hungrig och har jätteont i halsen, men måste få i mig något iallafall
Så många som hyllar detta så blir faktiskt lite nyfiken. Hur många säsonger är det ?Har precis kollat klart på första avsnittet av senaste säsongens Black Mirror. Alltså det programmet.
Tillägg: Och ätit chips såklart.
Tillägg 2: Sourcream and onion.
Så många som hyllar detta så blir faktiskt lite nyfiken. Hur många säsonger är det ?