Vad gör vi nu då? del LXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nä. Jag sprang på @Sonic76 med sällskap men hade för bråttom för att prata mer än att stanna och hälsa. Tyvärr, hade gärna pratat en stund. Jag blev dock, som bisak, förvånad av sällskapet sonic hade med sig, men det förklarade hon ju här att det var inte riktigt enligt plan eller önskat egentligen.
Ja jag var ju inte riktigt beredd att stöta på denne på tåget.
Som.tur var så var han så berusad när du träffade honom så jag fick lotsa honom till hans hotell och så fick de fixa honom till rummet. Har ju dåliga vibbar av gavleån så jag ville inte bara dra heller.
Har ju förlorat vänner för många år sen till den ån.
Tydligen skulle han på hockey med nån
Hade jag ju inte en tanke på när jag skulle åka upp och träffa vänner, pejla lite bostad och annat.

Senast ändrad:
Jag tänkte sätta min klocka på laddning samt byta om. Det är svårt nu när katten ligger i knät :cautious:
Nåja, hon studsar nog snart iväg :)

Jag har iaf tränat klart och kollar nu på Lauberhornrennen på plattan och sprinten på TV:n :D (För att hinna se ifatt allting måste jag dubbla. Jäkla jobb! :rofl: )

Funderar på vad jag ska äta när jag orkar kliva upp... Vad tycker ni? Har följande att välja på:
* Yoghurt och flingor
* Kanske gröt, om jag orkar
* Quesadilla
* Mackor
* Glass
* Popcorn
* Pasta om jag orkar, med typ riven ost
:angel:
Jag är inte speciellt hungrig och har jätteont i halsen, men måste få i mig något iallafall :cautious:

Funderar på vad jag ska äta när jag orkar kliva upp... Vad tycker ni? Har följande att välja på:
* Yoghurt och flingor
* Quesadilla
* Mackor
* Glass
* Popcorn
Jag är inte speciellt hungrig och har jätteont i halsen, men måste få i mig något iallafall :cautious:
Ta lite av varje. Glass tillför ätt lite popcorn och sen pasta efter det eller tvärtom. Allt lät gott utom gröten

* Yoghurt och flingor
* Quesadilla
* Mackor
* Glass
* Popcorn

Yoghurt och flingor! Yoghurt är milt mot halsen och flingor fyller lite.

Sugen på hamburgare (säkert tack vare en annan tråd här..)

Och allmänt hungrig :arghh:

Är iaf jätteren och nybäddad säng. Men kan inte lägga mig och vara så sugen på nånting :cautious:
För mycket mattrådar på buke som är för intressanta och för mycket matlagningsprogram på tv och för många kokböcker i hyllan och för få ingredienser hemma i skåpen :cool:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 096
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
88 89 90
Svar
1 799
· Visningar
48 623
Fritid Nästa vecka ska jag på kurs i jönköping i 3 dagar. Sambon och 1åringen ska med, och jag behöver lite tips på vad de kan företa sig om...
Svar
1
· Visningar
185
Senast: SaraXX
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 417
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Burkmat
  • Vilket är ert favoritgodis?