Vad gör vi nu då? del LXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är kanske inte riktigt världens bästa film att kolla på fel dag :(

Jag har så lätt att stänga av, gå in i ”roliga” saker med skygglappar på och då inte bearbeta tillräckligt.
Så har bestämt mig för att nu gegga ner mig rejält med känslor en period.
Idag är jag så galet trött. Då brukar andras sorg vara enda jag reagerar på med sorg. Och nu måste jag sörja och få ur mig.
Så det är min strategi nu - snyftfilmer.

Tror jag blir sjuk av mitt ”avstängande/blockerande”. Så det här ska bearbetas och blis av med en gång för alla.

Jag har så lätt att stänga av, gå in i ”roliga” saker med skygglappar på och då inte bearbeta tillräckligt.
Så har bestämt mig för att nu gegga ner mig rejält med känslor en period.
Idag är jag så galet trött. Då brukar andras sorg vara enda jag reagerar på med sorg. Och nu måste jag sörja och få ur mig.
Så det är min strategi nu - snyftfilmer.

Tror jag blir sjuk av mitt ”avstängande/blockerande”. Så det här ska bearbetas och blis av med en gång för alla.

Just ja, du skrev ju något om det gällande Dansa med vargar va? Och det låter ju ganska klokt egentligen, strategiskt som du säger. Även om jag inte är typen som går in i roliga saker med skygglappar på (jag borde snarare göra det emellanåt..) utan istället bearbetar saker hela tiden, så är det ändå så att det kanske är fel saker som jag lägger vikt vid - och någon strategi i stil med din kan behövas. :)

Sitter på badrumsgolvet och umgås med toaletten :cautious: Inte hänt nåt utan bara en känsla av att det "sitter i halsen". Men jag kan ju inte sitta här hela natten bara för säkerhets skull, så jag ska försöka pallra mig till sängen och hoppas på det bästa :cautious::nailbiting:

Och jag har just kommit tillbaka efter nagra ganska "blota" timmar pa lodgen. Middagen bestod av Chili och "riktiga" corn muffins, och var jatte god.:p Pa det foljde en trevlig kvall med mycket skratt, ganska hemsk karaoke:cautious: ... som ledde till annu mera skratt i goda vanners lag.
Life is good.
Jag har antligen fatt Malle-elandet att ata upp sin mat :crazy: nu ar det straxt dags for sangen.:)

Vaknade k 03,18 av att katterna gnabbades om sovplatsen vid elementet. Har sen dess har legat vaken och stört mig på bubblande element, blinkande brandvarnare osv,,, Gav upp kl sju, nu lagar jag broccolipaj.

Jag vill inte jobba imorgon.. Jag vill inte åka till jobbet alls. Går upp på heltid nu och har fullt schema imorgon. Får nästan lite hjärtklappning av blotta tanken på fulltid.. Men det är bara att bita ihop och komma igen. Har tid hos samtalskontakt på onsdag så får ta upp det då.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 096
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
88 89 90
Svar
1 786
· Visningar
48 246
Senast: Hermelin
·
Fritid Nästa vecka ska jag på kurs i jönköping i 3 dagar. Sambon och 1åringen ska med, och jag behöver lite tips på vad de kan företa sig om...
Svar
1
· Visningar
185
Senast: SaraXX
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 417
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar