Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vill också till Ikea idag, hoppas barnet är med på det efter stallet!Ska strax ge mig iväg mot IKEA för några returer, sedan rensa saker i en släktings lägenhet.. Därefter blir det en fika och avstämning med en kurskamrat och i eftermiddag kommer barnen hem Kvällen kommer ägnas åt rättningsarbete som jag skjutit på lite för länge nu.
Här gäller att mat som fångas utomhus äts utomhus. Medhavd matsäck är förbjuden inomhus. Mat som fångas inne får ätas inne. Men läggs den i matskålen till "senare" kommer den försvinnaHaft en diskussion med Frasse-katten om hurvida byten man fångat är utomhusleksaker eller inomhusleksaker. Hon hävdar bestämt det senare, jag håller inte med. Så nu ligger bytet i komposttunnan och Frasse-katten är upprörd.
Och så roar jag mig på sedvanligt söndagsvis. Jag tvättar.
Så är det här också. Enligt mig. Inte enligt Frasse-katten.Här gäller att mat som fångas utomhus äts utomhus. Medhavd matsäck är förbjuden inomhus. Mat som fångas inne får ätas inne. Men läggs den i matskålen till "senare" kommer den försvinna
Fruktsallad är så underskattat för det är ju SÅ gott!
Ha, har nog aldrig lyckats pricka det så bra. Tvättmaskinen slog av precis när jag satte foten på golvet i tvättstugan. Livets små glädjeämnen.Dags att traska ner för trappan till tvättstugan igen...
Knäckebröd är ju värdelöst till frukost. Jag är redan hungrig igen.