Vad gör vi nu då? del LXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haft en diskussion med Frasse-katten om hurvida byten man fångat är utomhusleksaker eller inomhusleksaker. Hon hävdar bestämt det senare, jag håller inte med. Så nu ligger bytet i komposttunnan och Frasse-katten är upprörd. :meh:

Och så roar jag mig på sedvanligt söndagsvis. Jag tvättar.

Ska strax ge mig iväg mot IKEA för några returer, sedan rensa saker i en släktings lägenhet.. Därefter blir det en fika och avstämning med en kurskamrat och i eftermiddag kommer barnen hem :love: Kvällen kommer ägnas åt rättningsarbete som jag skjutit på lite för länge nu.

Barnet sover,
Ska strax ge mig iväg mot IKEA för några returer, sedan rensa saker i en släktings lägenhet.. Därefter blir det en fika och avstämning med en kurskamrat och i eftermiddag kommer barnen hem :love: Kvällen kommer ägnas åt rättningsarbete som jag skjutit på lite för länge nu.
Jag vill också till Ikea idag, hoppas barnet är med på det efter stallet!

Haft en diskussion med Frasse-katten om hurvida byten man fångat är utomhusleksaker eller inomhusleksaker. Hon hävdar bestämt det senare, jag håller inte med. Så nu ligger bytet i komposttunnan och Frasse-katten är upprörd. :meh:

Och så roar jag mig på sedvanligt söndagsvis. Jag tvättar.
Här gäller att mat som fångas utomhus äts utomhus. Medhavd matsäck är förbjuden inomhus. Mat som fångas inne får ätas inne. Men läggs den i matskålen till "senare" kommer den försvinna :meh:

Fixade massor i stallet igår så idag har jag föbjudit mig stt göra annat än rida och pyssla med hästarna :love:
Men först en lugn morgon, kroppen sa att den behövde det. Ätit fil och min hemgjorda (supergoda) musli. Glad att jag fick tummen ur och fixade det igen. Ska förbereda maten innan jga åker till stallet med. Kyckling som får stå länge i ugn i stekpåse med kokosmjölk, ingefära och lime. Kom just på att jag glömt köps lime :cautious: så det får väl bli en utflykt till affären då..

Jag ska inte rida idag, det får tonåringen göra. Däremot lovade jag att kratta lite i ridhuset under tiden, det ska sladdas i eftermiddag inför ridskolestart imorgon.

Och så ska vi testa att klippa den söta bruna. Under sina 18,5 år i livet är han aldrig klippt. Det blir ett spännande projekt.

Begärt receptförnyelse nu på morgonen. Hälften tar slut nästa vecka och jag brukar vara sent ute men nu har jag 2 dagar tillgodo :p
Dom brukar dock vara kvicka :)
Undrar bara om jag satte mig i rävfällan som upplyste dom om att medicineringen fungerar bättre än på länge :nailbiting:
Så dom inte får för sig att ändra något. Men varför ändra på ett vinnande koncept liksom :crazy:
Dom borde väl vara glada över att vi prickat rätt för nuvarande och låta allt vara :confused:
Men jag blir nojjig ändå, eftersom jag mår himla bra just nu och vill fortsätta göra det :banana:

Dricker kaffe och ska försöka sätta igång och städa men lusten till det är det sisådär med :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 096
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
88 89 90
Svar
1 786
· Visningar
48 198
Fritid Nästa vecka ska jag på kurs i jönköping i 3 dagar. Sambon och 1åringen ska med, och jag behöver lite tips på vad de kan företa sig om...
Svar
1
· Visningar
185
Senast: SaraXX
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 417
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar