Vad gör vi nu då? del LXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Steker kyckling, paprika och röd spetskål - doftar underbart :) ! Och nu ska jag i med riven ingefära, grön currypasta, kokosmjölk, gurkmeja, buljong, salt och peppar. Sedan ska crockpotten få laga en härlig gryta till mig :d ! Ser fram emot att äta om ett par timmar eller så.
Skulle gärna ha en crokpot men vet inte om jag vågar lämna den när jag går till jobbet

Har plockat undan julen. Tagit fram kläder till imorgon. Packat frukostpåsen. Ska bara åka till Ica och köpa en mjölk att ta med till jobbet. Hämta ut ett paket på Turken.
Betalat mitt boende och entré till Akvariemässan i april

Ser på skicross och funderar över varför de inte kunde köra damernas final. Nu är det herrar som tävlar. Varför kan de köra men inte damerna :confused:

Ser på skicross och funderar över varför de inte kunde köra damernas final. Nu är det herrar som tävlar. Varför kan de köra men inte damerna :confused:
Damerna är lättare och får inte upp samma fart. Då kommer det bli livsfarligt över hoppen om dom inte kan komma tillräckligt långt.

Är alldeles trött och funderar på att promenera hem och sova igen. Det är ju bra när man vill gå och lägga sig igen efter nio timmar :rofl:

Har dock kollar på Jumanji på på bio på eftermiddagen och passade på att köpa ett case för mina chopsticks och en liten påse som jag kan ha dem och mina metal sugrör och ett och annat bestick :) Jag tänkte ha den i min väska så behöver jag inte använda plastsugrör eller engångs chopsticks när jag är ute utan kan vara miljövänlig istället :)

Långkok på spisen, fixat middag för ikväll + matlådor för maken under veckan + käkat lunch :d
Måste sätta igång en tvättmaskin om jag orkar masa mig ner i källaren.. Fått matkoma så sitter strandad på en stol i köket :p

Hästarna har fått busa loss nakna, jisses så pigga de är nu när de inte rids. På torsdag kommer hovis och sen sätter vi full fart igen! Nu är de ute i vinterhagen igen. Mätta i magen, avborstade och med vintertäcken på (de har gått i 100g fram till nu).

Läge för mig att dra på musik och sätta igång med att pyssla i ordning lite i huset.

Vad gör vi?
Jag gör ingenting. Alls.

Fredagens festande med 140 centerpartister föregått av bra seminarier och toppat med tidig morgon och mer seminarier - det tog ut sin rätt.
Säga vad man vill om oss men festa kan vi. Utan behov av speciellt mycket alkohol. Redan när förrätten var uppäten startade allmänt danståg. :)

Hon som bokade hade sagt åt orkestern att vara beredda på att vi kan det här men de var ändå glatt överraskade och sa att vi hade varit så kul att spela för. :D

For direkt från hotellet till en bygdegård för att se barnets kusiner i julspel på julgransplundring.

Idag gör jag inte många knop. Ska ta igen det imorgon, som är första arbetslösa dagen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 096
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
87 88 89
Svar
1 776
· Visningar
47 918
Fritid Nästa vecka ska jag på kurs i jönköping i 3 dagar. Sambon och 1åringen ska med, och jag behöver lite tips på vad de kan företa sig om...
Svar
1
· Visningar
185
Senast: SaraXX
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 417
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar