Maten blev faktiskt galet god ! Här är receptet:
https://lindalagerstrand.wordpress....rbar-kokosmjolksgryta-med-groncurry-och-lime/
https://lindalagerstrand.wordpress....rbar-kokosmjolksgryta-med-groncurry-och-lime/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och fruktsallad?Idag åkte julen ut med buller och bång
Nope, om inte chips räknas förstås...Och fruktsallad?
Jag vill inte jobba imorgon.. Jag vill inte åka till jobbet alls. Går upp på heltid nu och har fullt schema imorgon. Får nästan lite hjärtklappning av blotta tanken på fulltid.. Men det är bara att bita ihop och komma igen. Har tid hos samtalskontakt på onsdag så får ta upp det då.
Detta har jag gjort idag, min gapande mun tror jag är för jag berömmer.
Åh vad jag saknar att rida. Men jag får inte till att rida lektion en gång i veckan eller vara medryttare åt någon så jag får väl fortsätta att sakna tills det finns utrymme i livet igen.Detta har jag gjort idag, min gapande mun tror jag är för jag berömmer.
Det är ngt så härligt att sitta på en sån modell av häst.
Jag fick låna en KB-travare och rida ut på ett berg(i mina Stockholms-ögon ett fjäll.. ) i djupsnö och rimfrost över allt. Ett minne som fastnat bland alla andra ritter.
Åh vad jag saknar att rida. Men jag får inte till att rida lektion en gång i veckan eller vara medryttare åt någon så jag får väl fortsätta att sakna tills det finns utrymme i livet igen.
De körde ju kval? Samma bana antar jag men det kanske blev motvind när finalen skulle köras?Damerna är lättare och får inte upp samma fart. Då kommer det bli livsfarligt över hoppen om dom inte kan komma tillräckligt långt.
Japp tidsbrist... Förut hade jag ett underbart halvblod jag fick låna när jag ville, men de fick ta bort honom i somras. Jag har egentligen ingen i närheten som jag vill fråga om lov att låna, vi är inte tillräckligt nära vänner för att det ska kännas okej och inte bara att jag vill snylta ridning. Kusinens fru har sagt att jag få låna deras grova d-ponny med det är 1,5 h dit så det kräver lite planering. Om jag hade haft tid att ha en egen så har jag ett par stycken som jag har stående erbjudande om att bara komma och hämta, men de är lite för långt bort för att bara rida någon gång ibland.Vad tråkigt! Är det pga tidsbrist? Du kanske kan låna någon väns/bekants häst någon enstaka gång, det gör jag.