Vad gör vi nu då? del LXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså hittade denna bild på mamma i Rom -77! <3

26283163_106619980148099_2256678784864354304_n.jpg

Skaffat ett nytt bra schampo, mitt gamla var mycket billig och lämnade håret strävt och matt. Men det nya är mycket bra. Nöjd med andra ord. Om man bara kunde fåtag i rent rengvatten att tvätta sig i.
Ta en hink och samla snö och koka?
Kanske svårt med tanke på att du bor i stan och gå tag i snö som är skapligt ren iofs. ?

Jag har precis bestämt vad jag vill äta på fredag. En av mina favoritkollegor (den jag brukar dela hotellrum och säng med på våra SM-resor) ska byta till en annan blåklädd myndighet och ska därför överraskas med middag :)
Han är populär så vi kommer bli många, därav förbokning på maten :)

Jag jobbar tyvärr på lördagen men är ledig på fredagen så jag får väl vila upp mig i förväg :D

Prövar kamomill te har provat många, men tycker det smaker hö. Men detta är ok ingen hösmak. Ska straxt gå i säng och titta på tv har en del att titta ifatt på play. Lite seg efter en intensiv men väldigt trevlig helg.

Haft så kul och mysigt med hästen. Har gett mig fan på att göra ngt med honom dagligen bara jag hinner. Bästa terapin/mindfullnessen/avstressningen som finns!

Idag fick vi två nya första och bra saker:
Det gick att lägga honom åt båda håll och vi fick till passage-embryon för hand.
Kul!

Borde gå och lägga mig snart då jag ska upp tidigt imorgon. Ska skjutsa ena katten (Sammy) till veterinären där han ska dra ut 1-2 tänder, sedan hämta ett paket som innehåller luftrenare och besöka läkaren för att kanske bli sjukskriven (på halvtid).

Därefter tänker jag lägga mig i sängen och soova innan det är dags att hämta Sammy igen.

Konstaterade precis att det ska SNÖA hela dagen på tisdag. Alla som någonsin hört något om Sthlm vet hur "bra" allt fungerar då... På tisdag är det också tänkt att jag ska börja jobba, och jobbet är in mot stan, åt precis samma håll som alla andra vill åt och tanken är att jag ska åka pendeltåg. Pendeltågen brukar inte fungera alls om det så kommer en enda snöflinga på spåren.

Gah! :banghead:

Ligger i sängen, vilket jag gjort typ hela dagen förutom när jag fixade stallet. Borde äta något, men har ingen lust. Har idag fått i mig ett glas oboy och några chips.

Hemma igen. I kom hit igår natt, blev en del strul igår kväll, vi skulle iväg till en kompis till honom, men vi fick ställa in, I var tvungen att dra iväg och hjälpa en annan polare, men han blev avsläppt hos mig mitt i natten, tror klockan var runt 02.30 när han kom. Men men, sånt som händer :) Idag har vi haft en slappardag, gick upp runt lunch, fixade mat och glott på två filmer sen körde jag hem honom runt 9 snåret.
Nu är det dags att sova, imorgon är det jobb, träning och sen ut till huset en vända.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 088
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
87 88 89
Svar
1 768
· Visningar
47 634
Senast: Sel
·
Fritid Nästa vecka ska jag på kurs i jönköping i 3 dagar. Sambon och 1åringen ska med, och jag behöver lite tips på vad de kan företa sig om...
Svar
1
· Visningar
185
Senast: SaraXX
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 412
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar