@kolblakkur jag är också hemifrån ca 11 timmar när jag jobbar. Jag älskar mitt jobb men ibland känns det lite tufft eftersom jag är hemma 18 och barnen somnar senast 20.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja jag var ju inte riktigt beredd att stöta på denne på tåget.
Som.tur var så var han så berusad när du träffade honom så jag fick lotsa honom till hans hotell och så fick de fixa honom till rummet. Har ju dåliga vibbar av gavleån så jag ville inte bara dra heller.
Har ju förlorat vänner för många år sen till den ån.
Tydligen skulle han på hockey med nån
Hade jag ju inte en tanke på när jag skulle åka upp och träffa vänner, pejla lite bostad och annat.
Mina tar om sig en gång om året typ, kanske 2 gånger om jag har tur man får vänta ut dom jävlarnaSåg att min orkidé har börjat blomma helt plötsligt. Den har varit nära att åka ut ett x antal ggr då jag tycker dom är hopplösa
Å nu helt plötsligt 4 utslagna blommor och 6 knoppar
Jag måste gjort något rätt men vette katten vad
Det är 0,5 grader och blåser isigt. Skånsk vinter
Jag älskar orkidéer! Nu har jag ingen kvar då de fick lössSåg att min orkidé har börjat blomma helt plötsligt. Den har varit nära att åka ut ett x antal ggr då jag tycker dom är hopplösa
Å nu helt plötsligt 4 utslagna blommor och 6 knoppar
Jag måste gjort något rätt men vette katten vad
De har nog bytt regskyltar troligtvis?Jag är på väg ut och letar efter en väns stulna bil. Den har setts i Hökarängen och tumba. Vad kan man göra
. Jag tycker det blåser mer intensivt nu än för bara 10-15 år sedan. Undrar om det har något med klimatförändringarna att göra?@karamelldrottningen här blåser det 14 m/s och 17 i byarna riktigt isiga vindar!
Ja jag frös ända in i benmärgen när jag var i stallet imorse
. Jag tycker det blåser mer intensivt nu än för bara 10-15 år sedan. Undrar om det har något med klimatförändringarna att göra?
Sådana här dagar är jag MYCKET tacksam att ha ridhus. De enda vädren jag inte rider ut är vid åska och sån här skitblåst. Väldigt blåsig vinter hittills.