Vad gör vi nu då? del LXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Väntar på att det ska komma en för att hämta några hönät som ska säljas. Därefter ska jag lämna in ett paket på Ica och gå till gymmet.
I övrigt idag ska jag ringa Postnord och skälla lite samt boka tid hos tandläkaren och eventuellt frisören.

*stor kram* :heart

När har du tid hos psykologen igen? Kan du få en akuttid?
Skulle varit där i em. Men jag vill aldrig mer lämna lägenheten. Bara tanken på att ens vara i närheten av sjukhuset leder till ångest. Om jag fick välja fritt skulle jag ta hela kartan med lugnande som står i skåpet, bara för att komma bort från min egen hjärna.
Har fortfarande inte ens gått ur sängen för dagen. Jag ser inte längre någon mening

Skulle varit där i em. Men jag vill aldrig mer lämna lägenheten. Bara tanken på att ens vara i närheten av sjukhuset leder till ångest. Om jag fick välja fritt skulle jag ta hela kartan med lugnande som står i skåpet, bara för att komma bort från min egen hjärna.
Har fortfarande inte ens gått ur sängen för dagen. Jag ser inte längre någon mening

Kan du få någon som följer med dig om det känns mindre ångestfyllt?

Om du inte klarar av att ta dig dit, kan du kanske be psykologen om att ni tar mötet per telefon sas?
Tycker det verkligen låter som du behöver hjälp nu. ❤️

Om du inte klarar av att ta dig dit, kan du kanske be psykologen om att ni tar mötet per telefon sas?
Tycker det verkligen låter som du behöver hjälp nu. ❤️
Vill inte prata med henne alls. Det är alltid en stor skopa av "du måste..." från det hållet. Tankar innehållande måsten gör att hela kroppen låser sig och panikar. Därav att jag inte ens tar mig upp ur sängen, för jag fixar inte att möta några måsten alls

Åh cili jag lider så med dig. :(
Finns det något jag kan göra för sweet hjälpa dig? Bor i Landskrona men något borde jag väl kunna göra härifrån med?

Vill inte prata med henne alls. Det är alltid en stor skopa av "du måste..." från det hållet. Tankar innehållande måsten gör att hela kroppen låser sig och panikar. Därav att jag inte ens tar mig upp ur sängen, för jag fixar inte att möta några måsten alls

Finns det någon annan du kan ringa? Psykakuten? Som sagt, jag kan verkligen inget alls om detta men hjälp behöver du. Kan någon närstående till dig ringa så slipper du känna att du måste?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 086
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
83 84 85
Svar
1 693
· Visningar
45 838
Senast: Mia_R
·
Fritid Nästa vecka ska jag på kurs i jönköping i 3 dagar. Sambon och 1åringen ska med, och jag behöver lite tips på vad de kan företa sig om...
Svar
1
· Visningar
183
Senast: SaraXX
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 412
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar