Vad gör vi nu då? del LXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vill inte prata med henne alls. Det är alltid en stor skopa av "du måste..." från det hållet. Tankar innehållande måsten gör att hela kroppen låser sig och panikar. Därav att jag inte ens tar mig upp ur sängen, för jag fixar inte att möta några måsten alls

Jag kan förstå det iom att du haft så jäkla ont, varit så jäkla trött, mått så dåligt och ändå gjort en massa du eg inte orkat. Jag hade aldrig orkat det du gjort. Jag tycker du är beundransvärd i hur du kämpat! Och det redan innan allt som varit kring Sparven och sjukhuset. ❤️
Men känns som du behöver prata med någon. Och kanske gärna då ett proff sas.
Vet tyvärr inte vem..
kunde det bli bättre med sjukhuset om du fick hjälp att prata med personalen där? Känns liksom som du får jobba mot dem och ensam rätt ofta..
Stor kram!❤️

Sitter och väntar på att nästa kursintroduktion ska starta, väldigt genomtänkt att börja en 13:00, sluta 13:50 och så ska vi alla sitta och vänta på nästa som börjar 14:30... Samma människor, samma lärare... Nåja jag har hunnit svara på lite mejl, önskat grupp för seminarier, och valt inriktning på delkurs 2...

Är jäkligt trött på gatuarbetena utanför fönstret. Konstant buller :meh:
Hörs genom hörlurarna också och så vibrerar det. :turd:

Höll på att blåsa bort på jobbet. Är alltid kallare och blåsigare där ute.
Har ont i revbenen nu. Antagligen Tissnest syndrom. Har smort inte dem med Voltaren

Skulle varit där i em. Men jag vill aldrig mer lämna lägenheten. Bara tanken på att ens vara i närheten av sjukhuset leder till ångest. Om jag fick välja fritt skulle jag ta hela kartan med lugnande som står i skåpet, bara för att komma bort från min egen hjärna.
Har fortfarande inte ens gått ur sängen för dagen. Jag ser inte längre någon mening

Har inget mer matnyttigt att säga än att jag tänker på dig. Kram :heart

Blä. Ringde grannkommunen och frågade om rekryteringen.
De har haft intervjuer förra veckan så jag är inte med i leken. Hade inbillat mig att jag var så pass intressant att jag kanske skulle få intervju i alla fall.

Pratade med utbildningsansvarige som jag jobbat med tidigare och berättade att jag även är intresserad av vikariejobb.

Suck. På ruta ett igen.

Hemma efter en tur med släpet för att slänga en massa skit på tippen. Skönt att få det gjort!

Stannade på lilla affären hemmavid och handlade så beroende på väder kanske jag ska bjuda mamma på kantarell- och västerbottenspaj samt cheesecake imorgon. Hon är förlamad i höger sida så kommer det en massa snö får vi skjuta på det.

De har haft intervjuer förra veckan så jag är inte med i leken. Hade inbillat mig att jag var så pass intressant att jag kanske skulle få intervju i alla fall.

Pratade med utbildningsansvarige som jag jobbat med tidigare och berättade att jag även är intresserad av vikariejobb.

Suck. På ruta ett igen.

Så tråkigt! :( Hoppas att det snart dyker upp något intressant :)

Suck. På ruta ett igen.

:( :down:

*stor kram*

Åt lunch (ja barnen måste ju äta först så det blev lite senare än jag tänkt :p) där sista halvan slängdes in eftersom minstingen stod och storbölade vid min stol och drog i mina byxor. Satte mig med honom i famnen och han somnade på ett kick. Inte lätt att vara liten :p

Suck. På ruta ett igen.

Vad tråkigt! Det betyder säkert att du snart får ett ännu bättre jobb :up: (positivt tänkande ska vara bra har jag hört :cautious:).

Varit inom stan och hämtat ut mina mediciner och impulsshoppade 1 t-shirt och 2 pikeer åt maken på halva priset.
På något vänster har han lyckats göra hål i 2 st så dom behövde ersättas tyvärr då det inte kryllar av pikeer i hans garderob trots att det är ett av hans favoritplagg. Får köpa några till och ladda upp ett lager när priset är bra.
Käkat supergod lunch å ska ta mig en kopp kaffe efter jag varit ute och fyllt på kaninens halm. Blåser satan och iskall vind och så har han käkat upp halva bädden :meh: :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 086
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
83 84 85
Svar
1 692
· Visningar
45 838
Fritid Nästa vecka ska jag på kurs i jönköping i 3 dagar. Sambon och 1åringen ska med, och jag behöver lite tips på vad de kan företa sig om...
Svar
1
· Visningar
183
Senast: SaraXX
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 412
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar