Vad gör vi nu då? del LXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Precis ätit frukost, ska klä på mig nu och ta ut hundarna men jag är verkligen inte på humör för det :down: Fortfarande sjuk, så det enda jag egentligen vill göra är att sova. Så fruktansvärt trött på att vara sjuk nu :arghh:

Har typ gett upp. Knappt gått ur sängen på flera dagar, får inte i mig någon mat, känner ingenting längre.

Jag fryser är fortfarande ruggigt sliten i kroppen, så pass att jag var tvungen att börja senare idag.

Stort på pluskontot är iallafall att hundarna är med på jobbet idag. Stort minus är att kollegan redan gett dem godis så nu ligger ena basenjidamen och fiser. Lycklig basenjidam dock. :D

Kunderna som varit inne har tagit massa kort och tycker det är jätteroligt med hundarna och det är så skönt att ha en arbetsplats jag kan ha med dem

Rast och sen två timmar planering
Väldigt lat måndag faktiskt
Började ju med en timme planering imorse med.
Sen jobbar jag en timme med barnen och sen ska jag gå hem

Mina tar om sig en gång om året typ, kanske 2 gånger om jag har tur :rofl: man får vänta ut dom jävlarna :cautious:
Jag vet inte hur det går till när jag försöker vänta ut dom för under den tiden kan dom hux flux vissna totalt och endast passa till att förgylla soppåsen :o
Lika hopplösa som vackra (när dom är nya vill säga :angel:)

Senast ändrad:
Jag älskar att slänga saker! Fick rensat ut i förrådet under trappan nu när julsakerna skulle in där. Det låter nog lite udda men jag får nån sorts upplyftande känsla när jag slänger nåt. Det kan iofs ha att göra med att min pappa är en samlare och jag växte upp med det... Dock hölls större delen av huset iordning tack vare mamma. Men alla förråd och garaget ska jag inte nämna...

Proffesorn höll bokstavligt talat på att nästan flyga bort!
Så ja det är bitvis RIKTIGT blåsigt idag.
Imorgon ska det blåsa 17 m/s så det lär inte avta det närmaste dygnet.
Gillar inte när det blåser så här mycket under så lång tid. Funderar på att ta en vända själv i skogen och kolla att alla träden står upp. Misstänker att några har välts som sett klena ut.

Stackars Professorn!

Brukar skoja om att de bara kan fälla ut öronen och flyga även i mindre vind.

En av mina blev omkullblåst när hon satt och kissade för några år sedan. Stackaren!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 087
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
85 86 87
Svar
1 734
· Visningar
46 882
Fritid Nästa vecka ska jag på kurs i jönköping i 3 dagar. Sambon och 1åringen ska med, och jag behöver lite tips på vad de kan företa sig om...
Svar
1
· Visningar
183
Senast: SaraXX
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 412
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar