Precis ätit frukost, ska klä på mig nu och ta ut hundarna men jag är verkligen inte på humör för det Fortfarande sjuk, så det enda jag egentligen vill göra är att sova. Så fruktansvärt trött på att vara sjuk nu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mina tar om sig en gång om året typ, kanske 2 gånger om jag har tur man får vänta ut dom jävlarna
Jag älskar orkidéer! Nu har jag ingen kvar då de fick löss
Om jag kan lösa bostad.Ska du flytta upp?
❤❤❤❤Har typ gett upp. Knappt gått ur sängen på flera dagar, får inte i mig någon mat, känner ingenting längre.
Har typ gett upp. Knappt gått ur sängen på flera dagar, får inte i mig någon mat, känner ingenting längre.
Har du möjlighet att prata med psykologen igen?Har typ gett upp. Knappt gått ur sängen på flera dagar, får inte i mig någon mat, känner ingenting längre.
Har typ gett upp. Knappt gått ur sängen på flera dagar, får inte i mig någon mat, känner ingenting längre.
Jag vet inte hur det går till när jag försöker vänta ut dom för under den tiden kan dom hux flux vissna totalt och endast passa till att förgylla soppåsenMina tar om sig en gång om året typ, kanske 2 gånger om jag har tur man får vänta ut dom jävlarna
Proffesorn höll bokstavligt talat på att nästan flyga bort!
Så ja det är bitvis RIKTIGT blåsigt idag.
Imorgon ska det blåsa 17 m/s så det lär inte avta det närmaste dygnet.
Gillar inte när det blåser så här mycket under så lång tid. Funderar på att ta en vända själv i skogen och kolla att alla träden står upp. Misstänker att några har välts som sett klena ut.