Vad gör vi nu då? del LXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Borde sova, men jag orkar inte gå och lägga mig :cautious: och har för typ fjärde dagen i rad sovit mer än jag varit vaken så jag har ju knasat till dygnsrytmen ganska ordentligt. SÅ TRÖTT på att vara sjuk nu :down:

Jag spanar efter Herr JB (John Blund :p) skulle någon se honom och inte ha nytta av hans tjänster så hälsa gärna att jag vill umgås med honom ett tag!
Han behöver inte stå ut med mig så länge om han bara är effektiv just nu är jag glad för kvalitet istället för kvantitet.

Mot jobbet
Nackspärr och värk i axlarna bådar gott haha
Men en alvedon och em Ipren så lättar det värsta.
Blir inte bättre av att inte göra nåt heller så

Hade en mardröm inatt. Att jag skulle söka en utbildning och skulle skicka in papperna så dom kom in på sista dagen öppen för anmälan, men gjorde man det så fick man 6000 kr i böter :crazy:
Anmälan skulle vara inne minst en dag innan sista anmälningsdag :cautious:
Det var nog universums sätt att säga till mig att söka i tid :laugh:

Nu ska jag upp och fixa barnen till skolan. Maken fick ta barnet som åker först idag så fick jag en halvtimma extra i sängen.

Är dunderförkyld.. ställde in dagens första möte så att jag hinner förbi apoteket innan kontoret. Eller dunderförkyld är nog att ta i, ingen feber eller hängighet, bara näsan som trilskas. Men ändå, det är synd om mig ^^

Jobbar. Skickat meddelande om att boka tid på vc via mina vårdkontakter an min snuva/tät näsa. Imorse nyste jag 6 gånger så fort jag klev innanför dörren på jobbet :banghead:

Måste pallra mig upp och tvätta lakanen. O_o
Sen äta frukost måste till Lantmännen med.
Spela lite Skyrim på Nintendo switch med:love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 088
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
87 88 89
Svar
1 768
· Visningar
47 619
Senast: Sel
·
Fritid Nästa vecka ska jag på kurs i jönköping i 3 dagar. Sambon och 1åringen ska med, och jag behöver lite tips på vad de kan företa sig om...
Svar
1
· Visningar
185
Senast: SaraXX
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 412
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad såg ni senast? Del 3
  • Gamla trotjänare
  • Vad gör vi? Del CCVII