Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Går det inte så kanske du kan gå ned igen?
Japp tidsbrist... Förut hade jag ett underbart halvblod jag fick låna när jag ville, men de fick ta bort honom i somras. Jag har egentligen ingen i närheten som jag vill fråga om lov att låna, vi är inte tillräckligt nära vänner för att det ska kännas okej och inte bara att jag vill snylta ridning. Kusinens fru har sagt att jag få låna deras grova d-ponny med det är 1,5 h dit så det kräver lite planering. Om jag hade haft tid att ha en egen så har jag ett par stycken som jag har stående erbjudande om att bara komma och hämta, men de är lite för långt bort för att bara rida någon gång ibland.
Haft en ganska meningslös helg. Vill bara sova...
Världens bästa sambo dock som kommer ut till mig inatt (är häst-hund och husvakt) och sover här då blodsockret varit lite svajigt.
Just nu tvångskelar katten med mig. Jag har puttar ner henne 3ggr men nu ligger hon och spinner (så högt att jag knappt hör tv:n) i famnen på mig.
Och jag svettas hela dagarna...Vaknat efter fyra timmar! Känner mig inte särskilt pigg så hoppas jag kan somna igen
Verkar vara varmare igen. Har varit en köldknäpp på under 25 grader hur länge som helst. Har fått ha en hoodie på mig utomhus för första gången på fyra år och frusit på nätterna
För mycket vind och snö som gjorde banan långsammare.De körde ju kval? Samma bana antar jag men det kanske blev motvind när finalen skulle köras?
Vaknat efter fyra timmar! Känner mig inte särskilt pigg så hoppas jag kan somna igen
Verkar vara varmare igen. Har varit en köldknäpp på under 25 grader hur länge som helst. Har fått ha en hoodie på mig utomhus för första gången på fyra år och frusit på nätterna
Edit: det är nog bara mitt rum Utomhus är det 24
Köldknäpp, hmph! Jag har svårt att tycka synd om dig.
Förstår inte hur folk orkar. Jag vill vara hemma med mina tjejer@kolblakkur Det är min vardag. Tack gode gud att jag har ett jobb jag stormtrivs på.