Vad gör vi nu då? del LXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haft en ganska meningslös helg. Vill bara sova...

Världens bästa sambo dock som kommer ut till mig inatt (är häst-hund och husvakt) och sover här då blodsockret varit lite svajigt.

Just nu tvångskelar katten med mig. Jag har puttar ner henne 3ggr men nu ligger hon och spinner (så högt att jag knappt hör tv:n) i famnen på mig.

Japp tidsbrist... :( Förut hade jag ett underbart halvblod jag fick låna när jag ville, men de fick ta bort honom i somras. Jag har egentligen ingen i närheten som jag vill fråga om lov att låna, vi är inte tillräckligt nära vänner för att det ska kännas okej och inte bara att jag vill snylta ridning. Kusinens fru har sagt att jag få låna deras grova d-ponny med det är 1,5 h dit så det kräver lite planering. ;) Om jag hade haft tid att ha en egen så har jag ett par stycken som jag har stående erbjudande om att bara komma och hämta, men de är lite för långt bort för att bara rida någon gång ibland. :crazy:

Asch då, håller ändå tummarna att du får uppleva känslan inom en inte allt för lång framtid! :up:

Haft en ganska meningslös helg. Vill bara sova...

Världens bästa sambo dock som kommer ut till mig inatt (är häst-hund och husvakt) och sover här då blodsockret varit lite svajigt.

Just nu tvångskelar katten med mig. Jag har puttar ner henne 3ggr men nu ligger hon och spinner (så högt att jag knappt hör tv:n) i famnen på mig.

Men är det så konstigt att du är trött, när det blev så dramatiskt nyss? Jag har inte diabetes själv, så jag talar inte av erfarenhet men det känns liksom som att det borde bli så. Lika jobbigt för det förstås. :(

Jobbångest.
Ska ut på praktik i två månader nu. Två månader av måndag till fredag, det värsta jag vet. Med pendling kommer jag att vara borta 11,5 timmar per dag. HALVA JÄVLA DYGNET.

USCH
:yuck:

Väntar på att risgrynsgröten ska bli klar. Sedan tänkte jag ta ett skumbad i mitt lilla badkar (det krävs TEKNIK för att få nästan hela kroppen under vattenytan ;) ). Ruggigt väder idag, trots att det inte är mer än -3 grader kallt.

Vaknat efter fyra timmar! Känner mig inte särskilt pigg så hoppas jag kan somna igen :)

Verkar vara varmare igen. Har varit en köldknäpp på under 25 grader hur länge som helst. Har fått ha en hoodie på mig utomhus för första gången på fyra år och frusit på nätterna O_o

Edit: det är nog bara mitt rum :meh: Utomhus är det 24 :wtf:

Vaknat efter fyra timmar! Känner mig inte särskilt pigg så hoppas jag kan somna igen :)

Verkar vara varmare igen. Har varit en köldknäpp på under 25 grader hur länge som helst. Har fått ha en hoodie på mig utomhus för första gången på fyra år och frusit på nätterna O_o
Och jag svettas hela dagarna...
Ska till min husläkare nästa måndag pga det

Bakar havrefrallor. Bakar och lagar mer mat sista två veckorna än jag gjorde på hela förra året känns det som. Jag kan ju tillägga att jag gillar att göra bägge sakerna men har inte orkat riktigt.
Kyckling med kokos ingefära och lime blev för supergod! Kokade blomkål till.

Edit: det är nog bara mitt rum :meh: Utomhus är det 24 :wtf:

Köldknäpp, hmph! Jag har svårt att tycka synd om dig. :p

Ätit en fantastisk råbiff på Hofen med kapris och pepparrotscreme i sällskap av min ungdomliga snygga kusin!

26156226_208559856356379_1541835375989751808_n.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 091
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
87 88 89
Svar
1 769
· Visningar
47 762
Fritid Nästa vecka ska jag på kurs i jönköping i 3 dagar. Sambon och 1åringen ska med, och jag behöver lite tips på vad de kan företa sig om...
Svar
1
· Visningar
185
Senast: SaraXX
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 412
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar