Funkar bra med extra smör och dubbla lager ost
Min kvällsmat igår
Jag körde fett lager med hummus. Mätt typ en timme.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Funkar bra med extra smör och dubbla lager ost
Min kvällsmat igår
Ägg på är hemligheten.Knäckebröd är ju värdelöst till frukost. Jag är redan hungrig igen.
Min tjuter så illa när den är klar att det är omöjligt att missaHa, har nog aldrig lyckats pricka det så bra. Tvättmaskinen slog av precis när jag satte foten på golvet i tvättstugan. Livets små glädjeämnen.
Mmmmm......Bildbevis finns på insta Jag är okammad och gråtrist! Kaos
Min piper inte alls. Har den dessutom i källaren.Min tjuter så illa när den är klar att det är omöjligt att missa
Jag gick in på @tornblomma s instagram nyligen och måste ha missat för det enda jag såg var ursnygga kläder och snygg rätt igenomMmmmm......
Törnis variant på gråtrist, är jag som superglammig.......
Livet.Jag och M har haft ett långt samtal och jag kommer hänga kvar ett tag till. Står just nu inte ut med tanken på ett liv utan honom så så får det bli.
Nu är det snart dags att krypa i säng. Natti!
Vad är det som gör dig velig?Funderar på att byta stallplats. Är så velig.
Blir längre och bökigare att ta sig dit, har 1 km till stallet nu. Men vi delar 50/50 på in- och utsläpp och det kommer inte funka med mitt eventuellt nya jobb jag funderar på fullservice.Vad är det som gör dig velig?
Hur mycket längre och krångligare blir det att åka till stallet? Det är värt mycket att slippa alla pass i stallet.Blir längre och bökigare att ta sig dit, har 1 km till stallet nu. Men vi delar 50/50 på in- och utsläpp och det kommer inte funka med mitt eventuellt nya jobb jag funderar på fullservice.
Å jösses vad jag grät.
Själv ska jag prova att laga hel kyckling i minSteker kyckling, paprika och röd spetskål - doftar underbart ! Och nu ska jag i med riven ingefära, grön currypasta, kokosmjölk, gurkmeja, buljong, salt och peppar. Sedan ska crockpotten få laga en härlig gryta till mig ! Ser fram emot att äta om ett par timmar eller så.