Vad gör vi nu då? del LXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Roligt möte för maken igår på jobbet :)
Dom offentliggjorde hans nya tjänst på företaget som han går över till senare i vår närmare mot sommaren (uppåt i stegen) och Azerbajdzjan är spikat :nailbiting:
Han ska åka med sin chef och "binda nya kontakter" och får hela resan betald med flyg, boende, all mat å står för sin Formel 1 biljett själv bara. Avis! Kan inte någon skicka mig på en gratisresa till Karibien :arghh: :meh:
Får boka en själv och betala med makens kort :idea: Tycker jag förtjänar det eftersom han lämnar mig själv med barnen i en vecka :D

googlar soppor.
ska hjälpa till att göra soppa till ett evenemang i veckan eftersom den catering de anlitat glatt meddeade att de inte kommer att leverera något......

Blir längre och bökigare att ta sig dit, har 1 km till stallet nu. Men vi delar 50/50 på in- och utsläpp och det kommer inte funka med mitt eventuellt nya jobb :( jag funderar på fullservice.
Hur mycket längre och krångligare blir det att åka till stallet? Det är värt mycket att slippa alla pass i stallet.

Jag är vaken och vid liv, på väg ner mot stan. Därefter träffa kusinen på Hofen.
Min lägenhet är ett kaozzzz så måste hem tidigt och röja upp :meh::nailbiting:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 096
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
88 89 90
Svar
1 782
· Visningar
48 030
Senast: Lilla
·
Fritid Nästa vecka ska jag på kurs i jönköping i 3 dagar. Sambon och 1åringen ska med, och jag behöver lite tips på vad de kan företa sig om...
Svar
1
· Visningar
185
Senast: SaraXX
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 417
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar