Vad gör vi nu då? del LXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dax att sova och ladda för en dag till på skjutbanan men måste först gå ut och ta ur nyckeln ur bilen då jag glömde det och kanske låsa den för ovanlighetens skull

Ett par dagar med vänner och hästgos på travet gör att jag vill än mer flytta tillbaka.
Den dagen jag är skuldfri blir det nog en travare igen.
Snackat minnen och besökt en massa platser.
Saknar pappa än mer nu

spelar hayday och laddar för hemgång imorgon
Har världens snällaste jobbschema så börjar mån morgon med egen planering.
Kaffe och dokumentation blir det då

När man inser att man surat över sitt trasiga lysrör över diskbänken i över en månad och att affären mitt emot som bara har öppet på lördagar faktiskt har lysrör i rätt storlek
Då blir man lite trött på sig själv...Hoppas han är där i veckan och renoverar så kan jag smita in och köpa ett

Är helt slut. Men kan inte sova. Glor på en film om ätstörningar på Netflix.
Verkligen inte att rek till någon som ev kan triggas. Tom jag kände ångest av den större delen av filmen.
Men den är rätt bra, gripande och vidrig.

Sitter och funderar på meningen med livet.
Jäkligt dum idé när det enda jag verkligen njutit av idag är att köra bil. Kanske det blir bra på nya jobbet ändå? Då kommer jag köra bil varje dag. Inga långa sträckor och inga superbilar, men ändå.

Sovormen klar, jag är nyduschad. Nu blir det till att hoppa i säng i annars även av rummet än jag steg upp igår. Kommer nog bli lite knas i hjärnan i morgon :rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 096
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
88 89 90
Svar
1 790
· Visningar
48 361
Fritid Nästa vecka ska jag på kurs i jönköping i 3 dagar. Sambon och 1åringen ska med, och jag behöver lite tips på vad de kan företa sig om...
Svar
1
· Visningar
185
Senast: SaraXX
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 417
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30