Oh. Det får inte göra bara för att man känner för det.Försöker förklara för kollegor att vi inte bara kan kolla upp loggar i passersystem hipp som happ när vi känner för det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oh. Det får inte göra bara för att man känner för det.Försöker förklara för kollegor att vi inte bara kan kolla upp loggar i passersystem hipp som happ när vi känner för det
Aha! Ingen aning själv, men Nisse Katt var mer hund än katt så kan ha berott på det Han visste väl att matte inte tycker om katter så han identifierade sig som hund Han gillade ostbågar, (alkoholfri!) öl och pepsi i alla fall,kom på honom att stoppa ner tassen i mitt glas någon gång En mycket omtyckt och speciell katt
Min katt jagade möss. Inne. Ute gick han hungrig, när han kommit ut utan mening, kunde inte få tag i mat och var mycket olycklig och smal när jag fick tag på honom. Flugor och spindlar var helt ointressantMina två dårar jagar allt som flyger, hoppar eller kryper. Har en del silverfiskar hemma, igår tog honkatten två i sovrummet, en banan fluga i badrummet för att avsluta med en silverfisk till på kvällen. Hankatten jagar mest och slår på dom
Honkatten älskar ostbågar, gröna ärtor, linser och broccoli. Hankatten sniffar på ovannämnda och ser ut att tycka att hon är ju dum i hela huvudet
Gilla på chipsen såklart.Avbokad till inatt, nesligt! Så nu ska jag packa upp mina saker och sen se på dagens alpina sändningar. Kanske äta chips ikväll?!
Gilla på chipsen såklart.