Vad gör vi? Del CCVIII

Kom hem från en föreläsning/kursintro för en stund sedan, ätit lunch och kollat igenom kursplanen. Skulle helst lägga mig och sova till i morgon men har ett möte på ena barnets skola också :sleep: Så trött! Det är grått, disigt och trist ute också vilket inte gör saken bättre

Kändes som att jag hade halsbränna igår, tappade rösten på kvällen och nu är jag dyngförkyld.

Fick godkänt på tentan och fina ord om att jag var suverän på rapportskrivning och strukturerad. Jag som känt mig helt borta blir givetvis glad över att det gick så pass bra ändå och så skönt att slippa komplettering.

Nu är det bara 4 månader kvar innan jag är klar med denna utbildning, ska tillåta mig själv att återhämta mig 1 år innan jag ens tänker tanken på att äsa och arbeta samtidigt. Efter 4 år är jag trött på det.

Har tvättat bla täcket. Påslakanet behövde också tvättas så tog inte ur täcket. Såg det på ett klipp på Facebook att nån gjorde så och det satt på plats.
Det funkade för mig också :up: men tumlaren är trasig så kunde inte prova tumla.
Ska kila ut snart.

Aha! Ingen aning själv, men Nisse Katt var mer hund än katt så kan ha berott på det :D Han visste väl att matte inte tycker om katter så han identifierade sig som hund :D Han gillade ostbågar, (alkoholfri!) öl och pepsi i alla fall,kom på honom att stoppa ner tassen i mitt glas någon gång :D En mycket omtyckt och speciell katt <3

Mina två dårar jagar allt som flyger, hoppar eller kryper. Har en del silverfiskar hemma, igår tog honkatten två i sovrummet, en banan fluga i badrummet för att avsluta med en silverfisk till på kvällen. Hankatten jagar mest och slår på dom

Honkatten älskar ostbågar, gröna ärtor, linser och broccoli. Hankatten sniffar på ovannämnda och ser ut att tycka att hon är ju dum i hela huvudet

Mina två dårar jagar allt som flyger, hoppar eller kryper. Har en del silverfiskar hemma, igår tog honkatten två i sovrummet, en banan fluga i badrummet för att avsluta med en silverfisk till på kvällen. Hankatten jagar mest och slår på dom

Honkatten älskar ostbågar, gröna ärtor, linser och broccoli. Hankatten sniffar på ovannämnda och ser ut att tycka att hon är ju dum i hela huvudet
Min katt jagade möss. Inne. Ute gick han hungrig, när han kommit ut utan mening, kunde inte få tag i mat och var mycket olycklig och smal när jag fick tag på honom. Flugor och spindlar var helt ointressant :D

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 631
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
55 421
Hundavel & Ras Jag har ingen vidare erfarenhet av katt i hemmet med husky mer än kort period med min katt Nisse, vilket inte fungerade. Jag hade...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
3 270
Senast: Mkb
·
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
14
· Visningar
960
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka