Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är ju inte syrsor iaf ljudet av spelande syrsor mitt i natten är ju så underbartHar en otroooligt klängig katt ikväll! Antar att det beror på att jag stal shiban och hon hängde med mig på jobbet hela dagen så han var helt ensam hemma, stackarn.
Om inte annat märktes det på att han hade tippat ut hela burken med levande gräshoppor på köksgolvet när jag kom hem.
Jag hittade tre. De andra är antingen i kattmagen eller under kylen misstänker jag.
Hund, katt och husse har fått frukost.
Husse är helt slut och hostar.
Hunden behöver aktivering. Hoppas på att orka med en promenad senare.
Jag är väldigt glad som har en pudel som kan gå lös. Hon gör av med väldigt mycket energi även på en kortare promenader.
Tisdagar är veckans värsta dag punkt.Varför är tisdagar alltid så sega? Det känns inte som att jag har vaknat än.
Längd och vikt var bra och högst troligt förkylningsastma på Marodören. Men skönt att få reda på vad det är och medicin utskrivet.Sitter i väntrummet på barnmottagningen med Marodören. Äntligen ska vi få kolla upp hans jäkla hosta.
Tack!Hoppas du kryar på dig snabbt, hosta är så jobbigt!
Det har också hänt! Numera köper jag sällan syrsor, de luktar ju så illa också!Det är ju inte syrsor iaf ljudet av spelande syrsor mitt i natten är ju så underbart