Typ att man inte vill bli det ^^Finns väl ett antal anledningar att besöka den som har noll med graviditet att göra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Typ att man inte vill bli det ^^Finns väl ett antal anledningar att besöka den som har noll med graviditet att göra.
Softa i soffan!Sitter i soffan och funderar på om jag ska göra något produktivt som att stryka ell om jag bara ska softa i soffan.
Mödravårdscentralen?
Är det något du vill berätta för oss?
Du måste vara sjuk för man glömmer inte bort sådana livsviktiga saker!Funderar på om jag ska smaka på glassen jag köpte förra veckan Glömmer av att jag köpt den hela tiden
Jo jag börjar misstänka det Att jag glömmer bort det hör inte till vanligheternaDu måste vara sjuk för man glömmer inte bort sådana livsviktiga saker!
Vad är det för glass??Jo jag börjar misstänka det Att jag glömmer bort det hör inte till vanligheterna
Snälla, hoppas på att det är en äcklig glass så jag slipper bli sugen på något jag inte har hemma. Speciellt inte nu när affären är stängdVad är det för glass??
Då ska jag inte tipsa om vad som ofta finns i min frys?Snälla, hoppas på att det är en äcklig glass så jag slipper bli sugen på något jag inte har hemma. Speciellt inte nu när affären är stängd
Prövade lohilo banoffee! Var ok men ingen fullpott..Vad är det för glass??
Kan logga ut från Buke några dagar. Hinner handla i helgenDå ska jag inte tipsa om vad som ofta finns i min frys?
Och jag blev påmind om att jag köpte macadamia glass innan jul,den borde ju ätas upp,så inte glassen som kosta mer än smör i kg pris, dör i frysenSnälla, hoppas på att det är en äcklig glass så jag slipper bli sugen på något jag inte har hemma. Speciellt inte nu när affären är stängd