Åh vad jag önskar jag kunde hjälpa dig Förstår paniken.Nu kan plötsligt inte personen som skulle vara kattvakt. Försöker hitta någon annan. Panik, panik.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh vad jag önskar jag kunde hjälpa dig Förstår paniken.Nu kan plötsligt inte personen som skulle vara kattvakt. Försöker hitta någon annan. Panik, panik.
Det finns väl massa katthem/kattdagis. Kolla på de.Nu kan plötsligt inte personen som skulle vara kattvakt. Försöker hitta någon annan. Panik, panik.
Det finns väl massa katthem/kattdagis. Kolla på de.
Ja då det blir ju svårare såklart. Hoppas på lösning!Megara fixar inte kattdagis eller att någon kommer hem. Hon är beroende av mänsklig kontakt, att kunna sova under täcket i sängen och ha en egen person.
Ja då det blir ju svårare såklart. Hoppas på lösning!
Är det ditt jobb det var bråk på ?Har efter jobbet fixat stallet, duschat, packat upp, sovit, hämtat två paket och varit på MVC.
Nu ska jag förbereda mig för jobb. Övertid så jag får se hur långt pass det blir.
Mina fixar inte heller kattpensionat. Eller Nicke har inte behövt prova. Senaste upplevelsen när Sune och Lucifer var iväg skippar jag gärna.Megara fixar inte kattdagis eller att någon kommer hem. Hon är beroende av mänsklig kontakt, att kunna sova under täcket i sängen och ha en egen person.
Växlar mellan att vara hyper och handlingsförlamad. Just nu bara sitter jag här och surfar medan resväskan är öppen och jag slängt ner några kläder i den. Jag är helt utmattad. Måste leta reda på sommarkläderna.
Är det ditt jobb det var bråk på ?
Mödravårdscentralen?Har efter jobbet fixat stallet, duschat, packat upp, sovit, hämtat två paket och varit på MVC.
Nu ska jag förbereda mig för jobb. Övertid så jag får se hur långt pass det blir.
????Mödravårdscentralen?
Är det något du vill berätta för oss?
Mödravårdscentralen?
Är det något du vill berätta för oss?