Vad gör vi? Del CCVIII

En bra dag på jobbet även om jag kände mig medvetslös i morse.
Hade klassen i svenska sista lektionen.
När jag kom hem tog jag på mig träningskläderna direkt och joggade 4 km.
Nu njuter jag av kaffet och undviker alla kanaler där de visar Trump….
Ska läsa och se ngt avsnitt av en serie.

Megara fixar inte kattdagis eller att någon kommer hem. Hon är beroende av mänsklig kontakt, att kunna sova under täcket i sängen och ha en egen person.
Mina fixar inte heller kattpensionat. Eller Nicke har inte behövt prova. Senaste upplevelsen när Sune och Lucifer var iväg skippar jag gärna.

Önskar jag kunde hjälpa dig, hade gärna haft en brun Burma under täcket :love:

Växlar mellan att vara hyper och handlingsförlamad. Just nu bara sitter jag här och surfar medan resväskan är öppen och jag slängt ner några kläder i den. Jag är helt utmattad. Måste leta reda på sommarkläderna.

Andas!

Som @Hippocampus sa, skriv en lista sa du har framfor dig exact vad som maste goras och du kan stryka over sadant som ar gjort.
Glom inte nagra varma trojor till kvalls och tidiga mornar, aven om Kenya har perfect vader under dagarna nu sa blir kvallar och natter kalla.

Jag beklagar din forlust. Det ar aldrig latt nar den tidigare generationen forsvinner.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 632
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
55 426
Hundavel & Ras Jag har ingen vidare erfarenhet av katt i hemmet med husky mer än kort period med min katt Nisse, vilket inte fungerade. Jag hade...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
3 270
Senast: Mkb
·
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
14
· Visningar
974
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp
  • Oseriös avel 2023
  • Valp 2025