Vad gör vi? Del CCVIII

Ugh, jag maste ge mig ut igen ... Jag som trodde att jag kunde vara hemma och ta det lite lugnt med en stickning i eftermiddag. :cautious: Det ar Martin Luther King's day (rod dag) och jag hade sett fram emot att inte kora nagonstans efter att jag kom hem fran "Heart rehab" ... men nu ar det dags. Oh well, det gar fort om jag bara ger mig ut snart.:p

Har en otroooligt klängig katt ikväll! Antar att det beror på att jag stal shiban och hon hängde med mig på jobbet hela dagen så han var helt ensam hemma, stackarn. <3
Om inte annat märktes det på att han hade tippat ut hela burken med levande gräshoppor på köksgolvet när jag kom hem.
Jag hittade tre. De andra är antingen i kattmagen eller under kylen misstänker jag. :angel:

Har en otroooligt klängig katt ikväll! Antar att det beror på att jag stal shiban och hon hängde med mig på jobbet hela dagen så han var helt ensam hemma, stackarn. <3
Om inte annat märktes det på att han hade tippat ut hela burken med levande gräshoppor på köksgolvet när jag kom hem.
Jag hittade tre. De andra är antingen i kattmagen eller under kylen misstänker jag. :angel:
Hur många ska de vara egentligen? Äter katten gräshoppor? Min jag hade hade nog inte gjort det :D

Jag tror det är ganska ovanligt att en katt Inte tar insekter faktiskt. Alla mina har gjort det. :) Om inte annat bara lekt med dem tills de slutat skutta.
Aha! Ingen aning själv, men Nisse Katt var mer hund än katt så kan ha berott på det :D Han visste väl att matte inte tycker om katter så han identifierade sig som hund :D Han gillade ostbågar, (alkoholfri!) öl och pepsi i alla fall,kom på honom att stoppa ner tassen i mitt glas någon gång :D En mycket omtyckt och speciell katt <3

Lyckades dra mig ur sängen. Övervägde lite för länge om jag skulle låta bli. Har sovit dåligt inatt igen. Det känns inte hållbart att sova så himla dåligt varannan vecka. Ska äta frukost och göra mig iordning. Får hantera tröttheten senare.

Jag gav upp försöken att sova för en dryg halvtimme sedan. Drömde så fruktansvärda mardrömmar, om bränder och bilolyckor och sjunkande båtar fulla med barn och allt möjligt hemskt :( Vaknade helt kallsvettig. Jag gissar att det hör i hop med att jag nyligen slutat med en medicin.

Alla andra i huset sover dock fortfarande :heart

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 632
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
55 421
Hundavel & Ras Jag har ingen vidare erfarenhet av katt i hemmet med husky mer än kort period med min katt Nisse, vilket inte fungerade. Jag hade...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
3 270
Senast: Mkb
·
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
14
· Visningar
969
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Hjälp
  • Stor enkel hundras med lagom driv