Jag måste sova!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså vad är det för fel på folk. Påminnas om att man har glas i frysen.? Den är ju typ slit innan den ens har lämnat frysen inne i affären!Och jag blev påmind om att jag köpte macadamia glass innan jul,den borde ju ätas upp,så inte glassen som kosta mer än smör i kg pris, dör i frysen
Har ni varit med i programmet? Uj och vad för medium?Tittar på Spökjakt och överväger glass.
Mediumet som var hos oss när vi var med i Det okända är med i programmet också.
Ja, avsnitt 12 säsong 22.Har ni varit med i programmet? Uj och vad för medium?
Ser man på! Älskade det där programmet! även visats här ifrån stan ett antal gånger inte minst från ridskolan . Aha han verkar bra tycker jag . Aha se därJa, avsnitt 12 säsong 22.
Vi hade Pierre Hesselbrant, vilket var lite kul eftersom han är från Gävle och det är jag också
Hur många ska de vara egentligen? Äter katten gräshoppor? Min jag hade hade nog inte gjort detHar en otroooligt klängig katt ikväll! Antar att det beror på att jag stal shiban och hon hängde med mig på jobbet hela dagen så han var helt ensam hemma, stackarn.
Om inte annat märktes det på att han hade tippat ut hela burken med levande gräshoppor på köksgolvet när jag kom hem.
Jag hittade tre. De andra är antingen i kattmagen eller under kylen misstänker jag.
Jag har ingen aning, kanske femton eller så? Klart han gör! Även spindlar och flugor. Hunden hjälper till, hon har hittat minst en sedan vi kom hem. #jakthundHur många ska de vara egentligen? Äter katten gräshoppor? Min jag hade hade nog inte gjort det
Vad bra Jag hade varit hysterisk Min katt åt inte spindlar eller flugor ens Inte hunden heller, han låter dem gå på honom...Jag har ingen aning, kanske femton eller så? Klart han gör! Även spindlar och flugor. Hunden hjälper till, hon har hittat minst en sedan vi kom hem. #jakthund
Jag tror det är ganska ovanligt att en katt Inte tar insekter faktiskt. Alla mina har gjort det. Om inte annat bara lekt med dem tills de slutat skutta.Vad bra Jag hade varit hysterisk Min katt åt inte spindlar eller flugor ens Inte hunden heller, han låter dem gå på honom...
Aha! Ingen aning själv, men Nisse Katt var mer hund än katt så kan ha berott på det Han visste väl att matte inte tycker om katter så han identifierade sig som hund Han gillade ostbågar, (alkoholfri!) öl och pepsi i alla fall,kom på honom att stoppa ner tassen i mitt glas någon gång En mycket omtyckt och speciell kattJag tror det är ganska ovanligt att en katt Inte tar insekter faktiskt. Alla mina har gjort det. Om inte annat bara lekt med dem tills de slutat skutta.
Min katt fångar och äter sådana där små vita nattfjärilar... Det KRASAR när han tuggar på dem .Hur många ska de vara egentligen? Äter katten gräshoppor? Min jag hade hade nog inte gjort det
Sen kissarna flyttade in har vi flugfritt tyvärr även spindelfritt i hemmet.Vad bra Jag hade varit hysterisk Min katt åt inte spindlar eller flugor ens Inte hunden heller, han låter dem gå på honom...
Det har smulan gjort med storspindeln och gräshoppa.Jag tror det är ganska ovanligt att en katt Inte tar insekter faktiskt. Alla mina har gjort det. Om inte annat bara lekt med dem tills de slutat skutta.